مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین امسال در سایت «سماح» منوط به داشتن گذرنامه معتبر است.
کد خبر: ۹۰۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴ 07 September 2015
رضا نجفیان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: پیش ثبت نام پیاده‌روی اربعین حسینی از ۱۵ شهریور ماه در سایت www.samah.haj.ir آغاز شده و شیفتگان خاندان عصمت و طهارت(ع) می‌توانند با مراجعه به این سایت پیش ثبتنام خود را انجام دهند.

وی داشتن گذرنامه دارای اعتبار برای شرکت کنندگان در مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را الزامی دانست و افزود: بدون داشتن گذرنامه معتبر ثبتنام انجام نخواهد شد و از اعزام زائر به عتبات جلوگیری به عمل خواهد آمد.

نجفیان مهلت پیش ثبت‌ نام در سامانه سماح برای اعزام به پیاده‌روی اربعین را تا ۱۵ مهر ماه امسال اعلام و بیان کرد: تاکنون مرزهای رسمی برای اعزام زائران پیاده جهت شرکت در مراسم اربعین اعلام نشده است و در صورت قطعی شدن مرز رسمی برای اعزام، به اطلاع زائران خواهد رسید.

مدیر کل سازمان حج و زیارت استان کرمانشاه افزود: سال گذشته حدود ۱۲ هزار زائر از کرمانشاه در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کردند و امسال نیز پیش بینی می‌شود که تعداد زائران افزایش یابد.

وی تاکید کرد: زائران تنها با پیش ثبتنام در سایت سماح امکان شرکت در مراسم پیاده‌روری اربعین امسال را دارند.

نجفیان همچنین ۲۱ و ۲۲ شهریور ماه امسال را زمان اعزام حج‌گزاران عنوان کرد و گفت: امسال ۶ کاروان زیارتی متشکل از استان‌های ایلام و کرمانشاه از فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار