دبیرهیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه، از کسب مقام دوم اتومبیلران کرمانشاهی در کلاس ۸ سیلندر مسابقات آفرود کشوری در نهاوند استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲ 07 September 2015
رضا پوطی در گفتگو با خبرنگار مهر، از موفقیت اتومبیل ران کرمانشاهی در مسابقات کشوری آفرود نهاوند در استان همدان خبر داد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۰۰ شرکت کننده از ۱۲ استان برگزار شد، ۸ اتومبیلران کرمانشاهی نیز در کلاس های ۸ سیلندر، ۶ سیلندر، ۴ سیلندر انژکتور و ۴ سیلندر کاربرات حضور داشتند.

دبیر هیئت اتومبیلرانی استان کرمانشاه تصریح کرد: در  این مسابقات یک روزه که جمعه ۱۳ شهریور ماه برگزار شد زکریا بهرام رضایی از شهرستان پاوه استان کرمانشاه، موفق به کسب مقام دوم در کلاس ۸ سیلندر شد.

برگزاری مسابقات شتاب موتورسواری در سوم مهر ماه

وی همچنین از برگزاری مسابقات موتورسواری «کراس آزاد» به مناسبت هفته دولت در روز جمعه ۱۳ شهریور ماه و در شهرستان سنقر خبر داد و گفت: در این مسابقات نیز ۱۰ شرکت کننده از استان های همدان و کرمانشاه حضور داشتند که آقایان محمد بهرامی از استان همدان، رضا ناصری و افشین خلیلی از استان کرمانشاه موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

پوطی، هم چنین از برگزاری مسابقات «شتاب موتور سواری» به مناسبت عید قربان طی سوم مهر ماه امسال و در محل دهکده المپیک خبرداد و گفت: جزییات برگزاری آن در آینده نزدیک اعلام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار