مدیرکل پُست استان کرمانشاه از صدور بیش از یک میلیون و ۲۷۰ هزار کُد پستی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ 08 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،حمیدرضا فتاح با اشاره به اهمیت کُد پستی جهت احراز اصالت مکان، گفت: در همین راستا جهت کسب مجوزهای ساختمانی در شهرداری، اخذ سند مالکیت، انشعابات آب، برق، گاز و تلفن و در مجموع تمام مواردی که نیاز به استعلام از احراز اصالت مکان متقاضی است، داشتن کُد پستی الزامی می باشد.

فتاح از صدور یک میلیون و 272 هزار و 641 کُد پستی در استان تا به امروز خبر داد و افزود: از این تعداد 946 هزار و 895 فقره مربوط به کُد پستی شهری بوده و 325 هزار و 746 مورد نیز مربوط به کُد پستی روستایی است.

مدیرکل پست استان کرمانشاه افزود: با توجه به اهمیت صدور کُد پستی و با توجه به شرایط شیوع کرونا، بستری ایجاد شده تا افراد بتوانند بدون مراجعه حضوری به باجه های پستی، کُد پستی خود را دریافت کنند.

فتاح تصریح کرد: برای این کار افراد می توانند به سایت www.epostcode.post.ir مراجعه و برای دریافت کُد پستی اقدام کنند.

وی افزود: افراد برای دریافت این کُد فقط کافی است آدرس(شامل محله، معبر، خیابان، پلاک)، کُدپستی همسایه ها و شماره همراه را وارد کرده و کُد پستی جدید برای آنها صادر می شود.

مدیرکل پست استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین افراد برای دریافت گواهی کد پستی جهت ارائه به دستگاه یا نهاد خاصی هم می توانند به این سایت مراجعه کرده و گواهی کُد پستی دریافت کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار