رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه‌ای کشور در دلیجان با ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 25 August 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سعید جعفری کرهرودی ، در حاشیه آیین افتتاح نخستین واحد تولید پارچه الیاف شیشه‌ای کشور در دلیجان افزود: این واحد تولیدی که نخستین و منحصر بفردترین واحد تولید پارچه الیاف شیشه ای در کشور است امروز به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی، مسئولان استانی و محلی در شهرک صنعتی دلیجان به بهره‌برداری رسید.
وی درادامه با اشاره به میزان سرمایه گذاری این واحد صنعتی یادآورشد: این واحد تولیدی با ۷۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و یک میلیارد و ۵۰۰ هزار دلار سرمایه‌گذاری خارجی مورد بهره برداری قرار گرفته که با این حجم سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را ایجاده کرده است.
رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان مرکزی گفت: ظرفیت تولید سالیانه این واحد یکهزار و ۵۰۰ تن است و صرفه جویی یک و نیم دلاری ارز برای کشور دارد.
جعفری کرهرودی درباره وضعیت شهرستان دلیجان اظهار داشت: دلیجان نقش تاثیرگذاری در اقتصاد استان مرکزی دارد و ۶۳۰ واحد تولیدی شامل ۳۴۰ کارخانه صنعتی، ۹۰ معدن و ۲۰۰ واحد کشاورزی در این شهرستان فعالیت دارند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه اقتصادی این شهرستان در سطح کشور بی نظیر و منحصربه فرد است و نوع و میزان سرمایه در این شهرستان سبب نرخ پایین بیکاری این شهرستان شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار