کد خبر: ۸۸۹۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵ 18 August 2020

 

آزادگان نماد صلح طلبی ملت ایران هستند

ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه آزادگان نماد صلح طلبی ملت ایران هستند گفت: امروز اقتدار و عزت انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و مقاومت آزادگانی است که عمر خود را فدای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب کردند.

سردار محمد عبدالله‌پور امروز در تماس تلفنی با تعدادی از آزادگان استان گیلان ضمن گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اظهار کرد: آزادگان نماد صلح طلبی ملت ایران هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به جنایات رژیم بعث عراق و هم‌پیمانانش علیه ملت ایران عنوان کرد: اعتقاد قلبی به اسلام و آرمان‌های انقلاب عاملی بود که سبب شد آزادگان رنج اسارت را تحمل کنند.

وی با بیان اینکه امروز باید تلاش کنیم تا سرگذشت آزادگان را با استفاده از ابزار رسانه به جهانیان معرفی کنیم تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری آزادگان ذخایری ارزشمند برای انقلاب هستند.

عبدالله‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: امروز اقتدار و عزت انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و مقاومت آزادگانی است که عمر خود را فدای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب کردند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص افول قدرت پوشالی آمریکا افزود: امروز شاهد هستیم که به برکت مجاهدت‌های شما عزیزان ابهت پوشالی کشوری شکسته شده است که روزی خود را ابر قدرت جهان می‌دانست و این امر نشان دهنده آن است که جبهه حق همواره پیروز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار