کد خبر: ۱۱۶۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۴ 13 May 2024

فرماندار رضوانشهر در این جلسه با اشاره به شروع فصل گرما و ساحلی بودن شهرستان و ورود مسافران و گردشگران به این شهرستان تاکید کرد: اداره ورزش و جوانان و هلال احمر با همکاری هیأت نجات غریق و دیگر دستگاه ها و دهیاران نوار ساحلی با استفاده از تجربیات سال های گذشته با برنامه ریزی نسبت به شناسایی افراد توانمند جهت استقرار در نقاط خطر آفرین و برگزاری دوره های آموزشی و تهیه ملزومات لازم برای ناجیان غریق به جهت تامین رفاه و امنیت مسافران و گردشگران اقدام و با برنامه ریزی و بهره گیری از امکانات موجود، شرایط لازم را برای مدیریت هر چه مطلوب تر سواحل فراهم نمایند.

فرماندار رضوانشهر بیان داشت: کلیه اعضای ستاد می بایست برنامه کاری خود را به دبیرخانه ستاد ارائه و در انجام وظایف خود تلاش و اهتمام جدی داشته باشند چرا که کوچکترین قصوری در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی از شهرداران و دهیاران ساحلی خواست ضمن نصب بنر و پرده در نقاط شنا ممنوع و تعبیه جایگاه ناجیان غریق در مورد تجهیز شناگاهها و سرویس بهداشتی و جمع آوری و پاکسازی سواحل به منظور حفظ محیط زیست و رفاه مسافرین از هم اکنون اقدامات لازم را انجام دهند.

صفوی با قدردانی از زحمات سپاه ناحیه، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیجیان و دیگر دستگاه های امدادی شهرستان در امر خدمات رسانی به مردم گفت: گشت های رضویون و انتظامی و همچنین ستاد امر به معروف می توانند در کنار یکدیگر در حوزه نوار ساحلی این شهرستان در جهت جلوگیری از نا هنجارهای اجتماعی در طرح نور موثر باشند.

از محورهای اصلی این جلسه می توان به پیشگیری از بروز تلفات انسانی، ترویج و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، ارائه خدمات مناسب رفاهی و بهداشتی برای گردشگران، ایجاد محیط توام با آرامش، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در طرح سالم سازی دریا اشاره نمود که پس از بحث و تبادل نظر تصمیمات لازم در اینخصوص گرفته شد.

گفتنی است شهرستان رضوانشهر دارای ۲۱ کیلومتر نوار ساحلی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار