به گفته مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، پیک مصرف و شرایط قرمز مصرف برق در کرمانشاه پشت سر گذاشته شد.
کد خبر: ۸۸۸۱۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۵ 16 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیدعلی مرآتی ، با اشاره به اینکه هر ساله پیک مصرف برق در فصل گرما معمولا تا اواخر مرداد ماه ادامه دارد، افزود: با وجود آنکه کرمانشاه در وضعیت قرمز مصرف قرار داشت و بیشتر از سهمیه‌ای که برای ما در نظر گرفته شده بود مصرف برق داشتیم، اما پیک مصرف را با کمترین مشکل در کرمانشاه پشت سر گذاشتیم که ناشی از همکاری خوب مشترکین و همچنین تدابیری بود که از سوی شرکت توانیر اندیشیده شد.

وی از تاثیر تغییر ساعت کاری ادارات بر مدیریت پیک مصرف ظهر هم یاد کرد که باعث شد کمترین مشکل را برای پیک ظهر داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در مجموع تابستان امسال را بدون خاموشی برنامه‌ریزی شده پشت سر گذراندیم و خاموشی‌هایی که گاهی رخ می‌داد نیز ناشی از اتصال و یا حوادث بود که تلاش می‌شد در کمترین زمان مرتفع شود.

مرآتی اشاره‌ای هم به پیک مصرف برق استان در فصل گرمای امسال داشت و یادآور شد: هر دو پیک روز و شب را در تاریخ هشتم مرداد ماه داشتیم که پیک ظهر حدود ساعت 12 به میزان 741 مگاوات و پیک شب ساعت 22 به میزان786 مگاوات رخ داد که رقم قابل توجهی بود.

وی تاکید کرد: اگرچه از اوج مصرف برق عبور کردیم و بر اساس اعلام هواشناسی روزهای چندان گرمی هم پیش رو نیست، اما همچنان به ادامه همکاری مشترکین و صرفه‌جویی در مصرف خصوصا در ساعات پیک نیاز داریم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
آخرین اخبار