میتینگ سالانه گروهک تروریستی منافقین در حالی برگزار شد که شبکه سعودی اینترنشنال این مراسم را همچون سال گذشته به صورت زنده پخش کرد.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۸ 19 July 2020

میتینگ سالانه گروهک تروریستی منافقین در حالی برگزار شد که شبکه سعودی اینترنشنال این مراسم را همچون سال گذشته به صورت زنده پخش کرد. البته این شبکه قبلا نیز سابقه حمایت از تروریست ها را در کارنامه خود دارد و همزمان با حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز در سال 97، تریبون خود را در اختیار سخنگوی گروهک تروریستی الاهوازیه قرار داد. این درحالی است که حتی برخی خبرنگاران این شبکه درباره پوشش اخبار تروریست‌ها بارها اعتراض کردند. « مراسم این گروه تروریستی به صورت زنده از اینترنشنال پخش شد، «خبرنگاران واقعی که اعتراض کردند، اخراج شدند.

چند خبرنگار هم گفتند اشتباه شده و روز تعطیل بوده! ببینیم این بار چه توجیهی می‌آورند. پول های عربستان همه چیز را می‌خرد.» همچنین لیلی بازرگان، خبرنگار سابق اینترنشنال نیز در توئیتی اعلام کرد که هرکس با پوشش نشست منافقین در شبکه اعتراض می کرد «بلافاصله اخراج یا استعفا داده می شد!»

نفرت از گروهک منافقین به قدری زیاد است که حتی طیف‌های مختلف اپوزیسیون خارج‌نشین نیز درباره حمایت این شبکه از منافقین به شدت معترض شدند، تا جایی که بعد از این اتفاق هشتگ «#بایکوت_اینترنشنال» در کنار هشتگی که علیه مریم رجوی سرکرده گروهک تروریستی منافقین ترند شد، توسط بسیاری از اکانت های توئیتری مورد استفاده قرار گرفت.

همچنین سال گذشته گاردین در گزارشی درخصوص پشت پرده شبکه ایران اینترنشنال نوشت: «...یک منبع خبری به گاردین اعلام کرده که محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی پشت پرده هدایت شبکه ایران اینترنشنال قرار دارد... ریاست کمپانی «Volant Media» که هم‌اکنون شبکه تلویزیونی اینترنشنال را اداره می‌کند بر عهده شخصی به نام عادل عبدالکریم یک تبعه سعودی است که رابطه‌ای طولانی با مقامات اجرایی مرتبط با دربار سعودی از جمله عبدالرحمن الراشد دارد‌...عبدالرحمن الراشد که پیش از این مدیرکل شبکه عربستانی العربیه بود، یکی دیگر از چهره‌هایی است که پشت پرده حمایت مالی از شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال قرار دارد‌.»

منبع:خراسان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار