کد خبر: ۱۱۶۶۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۲ 12 May 2024

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پتروشیمی مارون پرونده بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران با حضور پتروشیمی های کشور و علاقمندان داخلی و خارجی، امروز بعد از ۴ روز پرشور و پر دستاورد، بالاخره بسته شد.

نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران بزرگترین رخداد صنعتی و تجاری ایران در این حوزه است که هر سال با حضور جمع زیادی از شرکت‌های فعال در این بخش برپا می‌شود. در این نمایشگاه شرکت‌ها، دستاوردهای یک ساله خود را در معرض بازدید متخصصان این حوزه قرار می‌دهند تا بتوانند ضمن کسب اطلاعات جدید، بازارهای جدید خود را پیدا کنند.

در این نمایشگاه که با حضور اوجی وزیر نفت افتتاح شد، ۱۵۰۰ شرکت داخلی و ۲۵۰ شرکت خارجی حضور داشتند، همچنین ۱۲ کشور از جمله روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین نیز حضور داشتند. هلدینگ های حاضر در این نمایشگاه در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت، با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» حضور به هم رساندند.
پتروشیمی مارون، یکی از بزرگترین پتروشیمی های تولید الفین جهان است و در این ۴ روز، میزبان مخصصین داخلی و خارجی، تجار،بازرگانان و تولید کنندگان داخلی و خارجی بود که از دستاوردهای این پتروشیمی بزرگ دیدن کردند.

همکاری پتروشیمی مارون با سایر پتروشیمی های کشور در خصوص ساخت مجتمع تولید اتیلن اکساید و زنجیره محصولات پایین دستی از جمله دستاوردهای مهم این پتروشیمی در بیست و هشتمین نمایشگاه نفت و گاز بود.

شرکت پتروشیمی مارون در این نمایشگاه با ارائه دستاوردها و کارنامه سال های کاری خود، علاوه بر معرفی محصولات، توانست قراردادهای متعددی نیز در راستای توسعه همکاری با سایر فعالین این حوزه داشته باشد و توجه بازدیدکنندگان را بیش از پیش به خود جلب کند. چرا که این تولید کننده بزرگ منطقه، در سال های اخیر توانسته با فعالیت های متعدد و رضایت مندی گسترده، بازرهای داخلی، منطقه ای و جهانی را خصوصا در حوزه الفین ها به دست بیاورد.

غرفه پتروشیمی مارون در این ۴ روز میزبانی کارشناسان و مدیرانی از بخش‌های فنی، فروش و صادرات، بازرگانی، ، روابط عمومی و امور بین‌الملل با مراجعه‌کنندگانی از شرکت‌‌ها و موسسات مختلف مذاکره داشتند که با تعامل و همکاری دوجانبه توانستند به نتایج مثبت و قابل قبولی در راستای اهداف تعیین شده دست یابند.

تبادلات فنی و تخصصی، انتقال تجربیات و دانش متخصصین و رسیدن به تقطه اشتراک کاری، از مهمترین بخش های غرفه پتروشیمی مارون در این مدت بود. همچنین بسیاری از همکاران و متخصصین نیز با حضور در این غرفه، علاوه بر بازدید از دستاوردها، خواهان همکاری بیشتر و گسترده تر بودند.

از مهمترین اهداف نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، ارائه آخرین دستاورد‌های فن‌آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز، گسترش تعامل با سایر کشور‌ها و رقابت با شرکت‌های نفتی مشابه در سطح جهان، ارائه آخرین دستاورد‌های فن‌آوری روز در حوزه صنعت نفت و گاز، کمک به تقویت توان ساخت داخلی، آشنایی صنعتگران صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نسبت به دستاورد‌های نوین صنعت، کمک به ایجاد بازار‌های جدید خارجی در راستای توسعه بازار‌های هدف، ایجاد انگیزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، داخلی و خارجی در صنایع نفت و گاز بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار