کد خبر: ۸۶۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳ 12 June 2020
حجت‌الاسلام موسوی گفت: به برکت انقلاب اسلامی، تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های آمریکا علیه نظام جهوری اسلامی توسط بصیرت سیاسی مردم نقش بر آب شد.
 

 

تابناک/ حجت‌الاسلام «سیدهادی موسوی» ظهر امروز(جمعه، 23خرداد ) در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در مسجد جامع ماسال اظهار کرد: مهرماه موعد مقرر رفع تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی است که این روزها دنیای استکبار و سلطه و در رأس آن آمریکا دست به حرکاتی زده که می‌خواهد یک تغییری در محاسبات ملت و مسئولان ایران ایجاد کند.

 

امام جمعه ماسال افزود: بر اساس آنچه که در برجام آمده تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی باید لغو شود اگرچه بنا به مفاد برجام آمریکایی‌ها کاری نمی‌توانند کنند اما از اکنون آمریکایی‌ها دست به کار شده‌اند و در همه عرصه‌ها تغییر محاسبات در رفتار می‌کنند.

 

وی گفت: مدیر جدید آژانس که تحت فشار دولت آمریکاست برنامه‌اش این است که پرونده ایران را از دبیرخانه آژانس به صحن حکام و در آنجا در شورای حکام به تصویب اکثریت اعضا برساند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در مرحله بعدی هدفشان این است که پرونده را به سازمان ملل ببرند تا تصویب کنند تصریح کرد: آمریکایی‌ها با این حرکات به دنبال اهداف راهبردی، کوتاه‌مدت، بلندمدت و در سطح بین‌الملل هستند.

 

امام جمعه ماسال خاطرنشان کرد: در سطح راهبردی آمریکا به دنبال این است که پرونده ایران را طولانی کند تا در این فاصله زمانی در سازمان ملل به تصویب برساند که اروپایی‌ها موضع گرفتند که وقتی آمریکا از برجام خارج شده نباید چنین موضعی داشته باشد.

 

وی اظهار کرد: در برنامه کوتاه مدت دنبال جبران شکست‌های پیاپی‌ هستند تا در عرصه بین المللی آبروی خود را حفظ کنند و در بلند مدت هم به دنبال این هستند که جلوی قضیه را بگیرند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه دو کشور چین و روسیه در قبال این قضیه موضع منفی دارند افزود: آمریکایی‌ها در این چهار دهه انقلاب، هر دسیسه و توطئه‌ای که علیه این کشور داشتند را به کار بردند اما هیچ کاری نتوانستند از پیش ببرند.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه به تعبیر خود آمریکایی‌ها، به دنبال این بودند که با تحریم‌ها ملت ایران را در برابر رهبری قرار دهند و به زانو در آورند گفت: ملت ما به برکت انقلاب اسلامی، بصیرت سیاسی پیدا کردند و تهدیدها و تحریم‌های ظالمانه، مردم را به زانو در نیاورد و هر چه جلوتر می‌رویم روز به روز بر اقتدار نظام افزوده می‌شود و مردم حاضر نیستند که ذره‌ای از ارزش ها و اصول‌ها عقب‌نشینی کنند.

 

وی با بیان اینکه ۲۷ خرداد یادآور خاطره شیرین تشکیل جهاد سازندگی در انقلاب اسلامی است تصریح کرد: در بین نهادهای انقلابی مانند سپاه و جهاد نمی‌توان مجموعه‌ای با این قداست و صلابت و اخلاص پیدا کرد که با روحیه جهادی این چنین کار کند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه تشکیل گروه‌های جهادی ایثار و برکات زیادی را برای نظام دارد خاطرنشان کرد: با این گرانی‌های افسارگسیخته باید تدبیری از سوی مسئولان دولتی صورت بگیرد.

 

امام جمعه ماسال با بیان اینکه در کالاهای اساسی مردم گرانی‌های لجام گریخته دیده می‌شود اظهار کرد: دولت باید کارهای خود را پیگیری کند و رها نکند و مجلس باید با هدف‌گیری مشکلات معیشت مردم را در اولویت قرار دهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار