سعید قاسمی در گفتگو با تابناک:
رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه گفت:الصاق شناسه کالاو رهگیری از اول تیر ماه در فروشگاهها و مغازه ها ضروری است در غیر این صورت این گروه کالاها در گروه قاچاق قرار دارند.
کد خبر: ۸۶۱۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 11 June 2020

سعید قاسمی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:طرح شناسه دار کردن کالاها در کشور به طور کلی در غالب گرو کالای لوازم خانگی در حال اجرا است در راستای اجرای مصوبه مجلس شورای اسلامی است که در سال۹۲ قوانین مربوط به قاچاق کالا به تصویب رسید

وی خاطر نشان کرد:در بند ۱۳قانون مبارزه با قاچاق و در بند ذ ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا با صراحت اشاره شده که توزیع وکالاهای وارداتی در سطح بازار و خرده فروشی حتما باید الصاق شناسه کالاو رهگیری داشته باشند در غیر این صورت این گروه کالاها در گروه قاچاق هستند.

رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه افزود:در حال حاضر ۱۰۰۴ نفر فروشنده لوازم خانگی در سطح استان داریم که تقریبا ۹۰درصد آنها بر اساس ارزیابی ها میدانی که انجام شده است در راستای اجرای این طرح  گام برداشته اند.

قاسمی تصریح کرد:در حال حاضر در ۹۰ درصد از فروشگاههای لوازم خانگی چیزی به عنوان کالای که الصاق شناسه کالا نداشته باشند نداریم و مابقی باید در وقت باقی مانده اقدامات لازم را انجام دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار