پست بانک ایران با توجه به حضور در روستاها توانسته است با ارائه خدمات متنوع بانکی،خلاء بانکی را به خوبی پوشش دهد.
کد خبر: ۸۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۶ 27 August 2015
به گزارش تابناک خراسان شمالی،محمدحسین علی‌نیا امورعمرانی استانداری خراسان شمالی در نشست مشترک با مسئولان صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران و مدیرشعب استان ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات مدیران و کارکنان این بانک جهت حضور در روستاها و ارائه خدمات متنوع بانکی و بیان مطلب فوق گفت:با توجه به آمار بالای جمعیت روستائی در استان خراسان شمالی، این بانک توانسته است در راستای محرومیت‌زدائی، اشتغالزائی و جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهرها گام‌های ارزشمند و مهمی بردارد.
وی در ادامه بر برگزاری جلسه‌های مشترک و انجام بررسی‌های لازم درخصوص افتتاح و انتقال حساب دهیاری‌های استان به دفاتر پست بانک ایران،قول مساعدت و همکاری در راستای ارتقاء خدمات‌رسانی این بانک به روستائیان را داد.
رسول زندی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران نیز در این نشست اظهارداشت: هدف این بانک حضور در روستاها و مناطق کم برخوردار جهت ارائه خدمات بانکی و رونق اقتصادی و افزایش رفاه در جای جای کشور است.از اینرو هدف این صندوق اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با سود پائین برای اشتغالزائی بخصوص در سطح روستاها می باشد.
وی افزود: فعالیت‌های خوبی توسط این صندوق درسطح کشور بخصوص در استان خراسان شمالی صورت گرفته که از جمله آن راه‌اندازی 27 حساب صندوق تأمین مالی خرد روستایی در روستاهای استان،جذب منابع و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه به روستائیان بوده است.
زندی در پایان خواستار انتقال منابع دستگاه‌های اجرائی مرتبط با روستاها به دفاتر روستائی پست بانک ایران شد.
حمید محمدی مقدم مدیر شعب پست بانک استان هم در ابتدای این نشست ضمن تبریک هفته دولت و قدردانی از حمایت‌های استانداری عنوان کرد: حضور این بانک در روستاها و نقاط مرزی و رفع خلاء بانکی و راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه در این مناطق و اعطای وام‌های قرض‌الحسنه رسالت مهمی است که بر عهده این بانک است.
وی در راستای خدمات‌رسانی بهتر و بیشتر این بانک به روستائیان خواستار انتقال حساب‌های امور روستایی به پست‌بانک ایران شد.
گفتنی است:از زمان راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه پست بانک ایران تاکنون بیش از 600 فقره وام قرض‌الحسنه به میزان 40 میلیارد ریال به روستائیان استان پرداخت شده که ارائه خدمات بیشتر و ادامه این مسیر نیازمند حمایت مسئولان دستگاه‌های اجرائی و امور روستائی است.
همچنین جلسه شورای اداری مدیریت شعب پست بانک استان خراسان شمالی نیز با حضور رسول زندی مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه، غلامرضا عباسی مدیر امور اجرائی این صندوق، مدیر شعب و رؤسای دوایر ستادی و شعب استان و مسئولان دفاتر دارای صندوق تأمین مالی خرد روستائی برگزار و طی آن زندی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و زحمات پست‌بانک استان به جهت عملکرد مطلوب درجذب منابع قرض‌الحسنه به برنامه‌های صندوق اشاره و از رؤسای شعب و دفاتر درخواست کرد تا با استفاده از طرح‌های ابلاغ شده برای افزایش منابع قرض‌الحسنه اقدام و وام‌های قرض‌الحسنه بیشتری به مردم اعطا کنند.
همچنین حمید محمدی‌مقدم مدیرشعب استان در ابتدای این جلسه ضمن تقدیر از حضور مدیران صندوق قرض‌الحسنه در این استان، گزارشی از عملکرد استان در جذب منابع قرض‌الحسنه ارائه کرد و گفت:استان خراسان شمالی دارای نیروها و مسئولان دفاتر جوان و توانمندی است که کارهای بزرگی را انجام و تاکنون ثابت نموده‌اند که در اجرای طرح‌ها همیشه پیشتاز بوده و رتبه‌های اول را به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود:ارائه خدمات مطلوب در روستاها توسط مسئولان دفاتر موجب جلب اعتماد مردم و مسئولان شده و می‌بایست این اعتماد را روز به روز با ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر ارتقاء دهیم.
شایان ذکر است: عباسی مدیر امور اجرائی صندوق قرض‌الحسنه در این جلسه درخصوص دستورالعمل‌ها و تفاهم‌نامه‌ها و طرح‌ها توضیحات لازم را ارائه کرد و درپایان هم رؤسای شعب و دوایر ستادی استان و مسئولان دفاتر دیدگاه‌ها و نقطه نظرهای خود را مطرح کردند و زندی و عباسی نیز پاسخ‌های لازم را به آنان ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار