فرزین معتمدی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه از توزیع ۲۲۰ هزار عدد ماسک رایگان در ادارات و ارگان های مختلف و همچنین تب سنجی ۱۰۷ هزار نفر در پایگاه ها خبر داد.
کد خبر: ۸۲۹۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰ 10 March 2020

فرزین معتمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر تا دو روز قبل بالغ بر ۲۲۰ هزار ماسک بین دانشگاه علوم پزشکی، نظام پزشکی، ادارات و ارگان های دولتی، نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه و فرودگاه به شکل رایگان توزیع کرده است.

وی افزود: حدود ۱۰۷ هزار نفر در پایگاه های فرودگاه، راه آهن، ترمینال شهید کاویانی و همچنین ورودی شهرستان هایی که فرمانداران آن ها درخواست داشتند، تحت تب سنجی قرار گرفتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر تصریح کرد: بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر را از طریق شبکه های مجازی و توزیع بروشور آموزش داده ایم و بحث اطلاع رسانی در حال انجام است. توزیع ژل و مواد ضدعفونی کننده هم از روز گذشته در داروخانه هلال احمر با نرخ دولتی آغاز شده است.

این مسئول بیان داشت: ضدعفونی ستاد و ساختمان های جمعیت نیز به صورت مستمر در حال انجام است و آمادگی لازم برای همکاری با دانشگاه علوم پزشکی را هم داریم.

معتمدی با بیان اینکه توزیع ماسک در فروشگاه های زنجیره ای جهت استفاده پرسنل از روز گذشته آغاز شده است، خاطر نشان کرد: حدود ۱۰۳ هزار عدد از ماسک ها صرفا برای پرسنل و کادر درمان در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت و مابقی آن جهت کادر ادارات و پرسنل آن ها مورد استفاده قرار گرفت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار