عباس سروری در گفتگو با تابناک:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: راهپیمایی با شکوه ۹ دی همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه راس ساعت ۱۰صبح از چهارراه مدرس به سمت مسجد جامع برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۰۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۰ 28 December 2019

عباس سروری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار کرد:حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.

وی خاطر نشان کرد: یوم الله نهم دی روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت است که این روز حماسی با شعار نهم دی مظهر بصیرت، ولایتمداری و عبور از فتنه ها نامگذاری شده است.

به گفته این مسئول، به جهت گرامیداشت این روز حماسی، مراسم راهپیمایی یوم الله نهم دی با حضور آحاد مردم اعم از طبقات مختلف جامعه روز دوشنبه ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: مسیر این راهپیمایی از چهار راه مدرس به سمت مسجد جامع خواهد بود و این مراسم به طور همزمان نیز در شهرستان های استان برگزار می شود.

وی تاکید کرد: روز نهم دی در واقع روز نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

سروری در پایان تصریح کرد : سخنران این مراسم حجت الاسلام و المسلمین حسینی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه خواهد بود.

 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار