خمین
شهردار خمین گفت: این نهاد در ششمین جشنواره پژوهش، آموزش و نوآوری مدیریت شهری و روستایی استان مرکزی موفق به کسب رتبه اول شد
کد خبر: ۸۰۸۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۲ 25 December 2019

شهرداری خمین رتبه برتر حوزه پژوهش استان مرکزی را کسب کرد

 

ابوالفضل مرتضییان اظهار داشت: شهرداری خمین موفق شد در این جشنواره امتیاز عالی را در شاخص‌های نظام مدیریت دانش، تولید محتوا، گزارش‌های آماری سالیانه، تعامل با مراکز علمی و دانشگاهی، اجرایی شدن نتایج طرح‌های عمرانی و برگزاری نشست‌های علمی و تخصصی کسب کند.
وی ادامه داد: مدیریت شهری زادگاه امام راحل با تغییر بنیادین در عملکرد شهرداری و توجه ویژه به بخش فرهنگی و اجتماعی توانسته است رضایت عمومی شهروندان را کسب کند.
شهردار خمین افزود: تغییر نماد‌های میادین شهری و فراخوان برای طراحی آن‌هاا، ساخت نماد‌هایی همزمان با مناسبت‌های مذهبی و ملی نظیر شب یلدا و اعیاد، برگزاری جشنواره، جشن‌های مردمی همزمان با اعیاد مذهبی و صبح و نشاط در محله‌های کمتر برخودار و برگزاری ورزش بانوان با هدف افزایش سلامت بانوان و همراه با پخت آش سنتی خمین با حضور گسترده مردم از جمله اقدامات شهرداری این شهر است.
مرتضییان گفت: کارگاه آموزشی خبرنویسی امسال به‌منظور افزایش توانمندی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی از سوی روابط عمومی شهرداری خمین برگزار شد.
وی تصریح کرد: تبلیغات محیطی با هدف افزایش حقوق شهروندی و با موضوع حقوق شهروندی در مسیر‌های پرتردد خمین نصب شده و تابلو‌های ورودی شهر ساماندهی و تعویض شده است.
شهردار خمین، ساخت نماهنگ با موضوع حقوق شهروندی، ساخت و ساز‌های غیرمجاز، تفکیک پسماند از مبدا و معرفی جاذبه‌های گردشگری خمین را از دیگر اقدامات فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیان کرد.

خمین زادگاه امام راحل واقع در نوار جنوبی استان مرکزی است که  ۱۰۵ هزار نفر جمعیت دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار