دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی از برگزاری اولین جشنواره روابط عمومی‌های استان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹ 13 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،محمد طالبی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره، ایجاد انگیزه و بستر رقابت سالم و سازنده برای روابط عمومی‌هاست.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مرکزی گفت:این جشنواره یادبود شهید "علیرضا بابایی" است و همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی‌ برگزار می شود.

وی افزود: بدینوسیله تلاش می کنیم ضمن شناسایی و معرفی روابط عمومی‌های فعال، خلاق و موفق، دستاوردها و فعالیت‌های سازمان‌ها را جمع‌بندی کرده و در قالب یک نمایشگاه ارائه کنیم.

طالبی با بیان اینکه جشنواره مذکور در دو سطح دستگاه‌های اجرایی و صنایع و شرکت‌های صنعتی برگزار خواهد شد، گفت: آثاری که ارائه می شود باید از یکم تا ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ تولید شده باشند.

وی اظهار کرد: آثار در ۱۲ بخش عکس، چند رسانه‌ای (تیزر، کلیپ، موشن گرافیک)، اقلام انتشاراتی و تبلیغاتی (پوستر، بنر بیلبورد، اینفوگرافیک، بروشور، کتاب، نشریه، بولتن داخلی، ویژه‌نامه اعم از چاپی و الکترونیک)، تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، یادداشت، گفتگو، گزارش)، وب‌سایت و زیرپورتال، شبکه‌های اجتماعی، پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی، پاسخگویی رسانه‌ای، پیوست رسانه‌ای، مستندسازی رویداد، مدیر حامی روابط عمومی و بخش ویژه با موضوع روابط عمومی و رشد تولید، مورد داوری قرار خواهند گرفت.

طالبی با بیان اینکه ۳۰ فروردین، آخرین مهلت ارسال آثار است گفت: هر روابط عمومی می‏تواند همزمان در تمامی بخش‌های جشنواره شرکت کند.

به گفته وی، ۱۳۰ روابط عمومی، عضو شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هستند و شرکت کنندگان باید عضو این شورا باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی، افزود: تعدادی از خبرگان حوزه روابط عمومی در استان و خارج از استان با هدایت و مدیریت اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان به عنوان مسئولین کمیته ها، نسبت به داوری آثار اقدام خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار