مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: همه روستاهای بالای 20 خانوار استان طی سه سال آینده به شبکه گاز متصل می شوند.
کد خبر: ۷۸۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 18 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان کرمانشاه، در مراسمی با حضور جمعی از مردم و مسئولین پروژه گازرسانی به ۱۱ روستای دهستان چله در شهرستان گیلانغرب استان کرمانشاه افتتاح شد.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: با افتتاح این پروژه ۱۱ روستای دهستان چله در شهرستان گیلانغرب شامل روستاهای تازه آباد صید علی، تازه آباد بطی، تازه آباد حیدربیگی، چشمه پهن فریدون، چشمه پهن رشید، چشمه پهن علیشاه، هوشیار چله، قمرالی، کلاه دراز علیا، کلاه دراز وسطا و کلاه دراز سفلی به شبکه گاز متصل شدند.

سید حمید فانی افزود: برای گازرسانی به این روستاها مجموعا ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است که موجبات بهرمندی بیش از یک هزار خانوار ساکن در این روستاها از نعمت گاز طبیعی را فراهم کرده است.

وی با شاره به اقدامات انجام گرفته در زمینه توسعه گازرسانی در استان کرمانشاه اظهار داشت: با اقدامات انجام گرفته تاکنون ۹۶ درصد جمعیت شهری و ۳۷ درصد جمعیت روستایی استان در قالب ۲۴ شهر و ۳۷۱ روستا از گاز طبیعی بهره مند شده اند و عملیات گازرسانی به سایر شهرها و روستاهای غیر بهره مند از گاز نیز در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه در همین رابطه به پروژه های مربوط به بند «ق» قانون بودجه اشاره کرد و اظهار داشت: مطابق برنامه ریزی انجام گرفته از محل اعتبارات بند «ق» قانون بودجه یک هزار و ۲۰۰ روستای استان طی سه سال آینده و با صرف اعتباری بالغ بر ۴ هزار و پانصد میلیارد ریال گازرسانی می شود.

فانی تصریح کرد: با اجرای این پروژه های گازرسانی همه روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به شبکه گاز متصل می شوند و ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان به بیش از ۹۰ درصد می رسد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار