مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه ضمن حضور در مسجد انبیا و دیدار با مردم به تشریح برنامه‌های خود پرداخت.
کد خبر: ۷۷۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۰ 28 August 2019

دیدارمردمی مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمانشاه با مردم

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه برای دیدار با مردم، به مناسبت  هفته دولت در مسجد انبیا با مردم دیدار و گفتگو کرد.

معصومه حسنی خونسار گفت: این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ تا بعد از اذان مغرب درمسجد انبیا محله ۲۲ بهمن با حضور معارف فلاحی مشاور استاندار و حجت السلام بهروز لرستانی امام جماعت مسجد و سایر نمازگزاران با اهدا کتاب به نمازگزاران و عضویت رایگان در کتابخانه‌ها برای تمامی نمازگزاران حاضر در مسجد صورت پذیرفت.

 مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در این برنامه، ضمن تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در استان کرمانشاه و دعوت مردم و تمامی اقشار جامعه به کتابخوانی به صورت حضوری پاسخگوی سوال‌های مردم بود.


خوانسار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و تبریک روز جهانی مساجد گفت: تعداد ۸۷ باب کتابخانه عمومی نهادی، ۱۹ باب کتابخانه مشارکتی با ادارات وسازمان‌ها و ۳ واحد کتابخانه سیار در استان کرمانشاه داریم که با نیرو‌های متخصص وکارآزموده به صورت دو شیفت به مردم خدمات رسانی می کنند و هم اکنون ۷۱ هزار نفرعضو کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه هستند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار