مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: نخستین رویداد کشوری کارآفرینی سلامت با حضور معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت شهریور ماه امسال به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 14 August 2015

محمود امیری اظهار داشت: نخستین رویداد سراسری اینوتک سلامت از دهم تا چهاردهم شهریور ماه امسال با حضور معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این رویداد بزرگ به همت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و با همکاری بنیاد نخبگان برگزار می‌شود، افزود: تجهیزات پزشکی، صنایع غذایی، فرآورده‌های دارویی، آرایشی بهداشتی و زیست فناوری از حوزهای فعالیت اینوتک سلامت است.

مدیر فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه افزود: رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز دراین رویداد بزرگ کشوری حضور خواهد یافت.

امیری اینوتک «ایده پردازی، نوآوری، توانمندسازی و کارگروهی» را محور این رویداد یاد کرد و گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و انجام فعالیت گروهی در حوزه کارآفرینی سلامت از برنامه‌های ما است.

وی بااشاره به حضور اعضای بنیاد ملی نخبگان در این رویداد کارآفرینی سلامت گفت: این برنامه نقش اثرگذاری در توسعه فضای کسب و کار و ارائه ایده‌های جدید و برتر ایفا خواهد کرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار