مدیر عامل شهربازی کرمانشاه گفت: شهربازی کرمانشاه طی حکمی از سوی دادگستری امروز تعطیل شد.
کد خبر: ۷۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۴ 09 August 2015
کیومرث نظری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه حکم تعطیلی شهربازی کرمانشاه به دنبال ارائه گزارش غلط به قاضی پرونده صادر شده است، اظهار داشت: کارشناس حسابرسی شهرداری براساس نظریه کارشناسی ارائه شده در این زمینه بیش از 44 ماه قرارداد را تمدید کرده بود اما کارشناسان عمرانی کانون وکلای دادگستری کرمانشاه این مدت زمان را به کمتر از 9 ماه کاهش داده‌اند.

مدیر عامل شهربازی کرمانشاه عنوان کرد: براساس مستندات موجود وقوع پنج بار سیل در دریاچه شهربازی کرمانشاه، تعطیلی آن به دلیل ساخت پل ولایت، به زیر آب رفتن وسایل، خشکسالی و تخریب دیواره دریاچه از جمله مواردی هستند که به دلیل وضعیت اضطراری سبب تمدید قرارداد شهربازی با شهرداری می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه 17 نفر از کارکنان شهربازی کرمانشاه بانوان جوان هستند، گفت: با تعطیلی این مرکز فرهنگی تفریحی به طور مستقیم 215 نفر از کارکنان آن به جمع بیکاران استان افزوده می‌شود و به تبع آن یک هزار نفر خانواده این افراد نیز با مشکلات فراوانی روبه‌رو می‌شوند.

وی با بیان اینکه تا آخر شهریور ماه برای اصلاح وضعیت موجود فرصت لازم است، افزود: با توزیع کارت‌های رایگان میان شهرستان‌های استان و حتی استان‌هایی همچون کردستان، ایلام و همدان و مسافرت‌های تابستانی حداقل زمان لازم برای رسیدگی به امور تا پایان شهریور ماه است.

نظری با اشاره به اینکه تعطیلی این مرکز فرهنگی تفریحی بازتاب بسیار نامناسبی را میان مردم استان و استان‌های دیگر ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: شهربازی یکی از مراکز تخصصی تفریحی برای شهروندان کرمانشاهی است و در این فصل مورد استقبال خانواده‌ها قرار می‌گیرد و با تعطیلی آن مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار