مسؤل رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در اولین جلسه آموزشی پیشگیری از حریق در اراضی ملی، با اهدا کتاب به دهیاران خواستار ترویج کتابخوانی شد.
کد خبر: ۷۴۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷ 06 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک، هوشنگ رزم دیده مسؤل رسانه ای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب در اولین جلسه آموزشی پیشگیری از حریق در اراضی ملی که با کمک منابع طبیعی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شده بود با اهداء کتاب هایی به دهیاران  گفتند : در پیشبرد سطح آگاهی ها باید بحث کتابخوانی را رواج دهیم و برای جلوگیری از وقوع حوادث با تدبیر اندیشمندانه مانع از وقوع آتش سوزی شویم.

 رزمدیده در ادامه تصریح کردند : باید فرهنگ دانایی را با کتاب خواندن رشد و ترویج دهیم چون بحث آموزش اگر نباشد کارها می ماند.

ایشان در پایان تاکید کردند : ما در سطح شهرستان و استان۵۰ خبرگزاری و خبرنگار داریم که دهیاران می توانند با رسانه ها ارتباط موثر داشته باشند و اطلاعات را فرهنگ‌سازی کنند، اگر کسی از دهیاران در زمینه خبری فعالیت بیشتری با رسانه ها داشته باشد و خبرهای روستا را از طریق رسانه ها انعکاس بدهد، جوایزی به منظور ارتقاء فرهنگ سازی دهیاران با رسانه ها از سوی بنیاد صعود سبز به آنان اهدا خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار