نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان کرمانشاه گفت: همه زمینه‌ها به جز زیرساخت‌ها که مربوط به دولت و مربوط به دستور جنابعالی است، در استان وجود دارد که اگر این مسئله ما حل شود، بسیاری از مسائل حل می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 01 May 2019

به گزارش خبرنگار تابناک ، آیت الله مصطفی علما عصر امروز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان کرمانشاه که با حضور رئیس جمهور برگزار شد گفت : عمده مسائلی که استان کرمانشاه را رنج می‌دهد بیکاری است و این بیکاری در حالی است که ما اسباب و ابزار حل انرا را داریم و اینجا استانی است که زمینه‌های کشاورزی و دامداری در آن وجود دارد.

وی افزود: استاندار در دو قضیه خیلی خوب عمل کرد یکی در جریان زلزله بود و یکی در جریان سیلی که اتفاق افتاد و انصافاً همه پای کار بودند و کار کردند موضوع سیل را به همت عزیزان سپاه، ارتش ، نیروی انتظامی و مردم توانستیم به نتیجه برسانیم و کمترین خسارت را نسبت به خوزستان، گلستان و لرستان داشتیم و این با مدیریت عزیزان خصوصاً استاندار صورت گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه افزودند : در سیل لرستان نیز مسولین و مردم استان کرمانشاه به یاری هموطنان خود رفتند و روزی ۱۰ هزار پرس غذا و دیگر اقلام مورد نیاز از کرمانشاه به لرستان ارسال میشود.

ایشان خاطرنشان کردند : ما هیچوقت هم از خط امام (ره) و خط مقام معظم رهبری خارج نمی شویم و سیاست هم بر این است که ما همیشه مردم را امیدوار کنیم و همین طور هم هست ، امروز مقام معظم رهبری در سخنان خود در جمع معلمان گفتند که اگر تحریم آمریکا علیه سپاه و کشور اتفاق می‌افتد به جهت اقتدار و عظمتی است که در این کشور وجود دارد و همینطور حضوری است که مردم دارند ، ایران همواره کشوری مقتدر بوده و دنیا روی او حساب باز می‌کند و همه دشمنی‌ها هم به این دلیل است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار