فرمانده انتظامي استان مرکزی: 
تابناک مرکزی - سردار عزیزی گفت: پاسخگویی مناسب به مطالبات بر حق افراد جامعه از مهمترین راهبردهای اجرایی پلیس است.
کد خبر: ۷۳۸۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 27 April 2019
 
 
 سردار کیومرث عزیزی با اشاره به نامگذاری سال با عنوان رونق تولید از سوی مقام معظم رهبری در جمع خبرنگاران گفت: همه دستگاه ها، مدیران و افراد جامعه باید در راستای تحقق شعار سال تلاش کرده و گام‌های موثری بردارند.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه پلیس نیز در این راستا وظایفی دارد، افزود: یکی از مهم‌ترین راهبرد‌های اجرایی پلیس در سال جاری برنامه ریزی ویژه در پاسخگویی مناسب به انتظارات، توقات و مطالبات بر حق افراد جامعه است.

 

وی  تحول سخت افزاری و نرم افزاری متناسب با تغییرات و تحولات اجتماعی را از دیگر راهبرد‌های پلیس استان مرکزی دانست و بیان کرد: این مهم در قرارگاه‌های آموزشی و صیانتی فرماندهی انتظامی استان با هدف حرکت پلیس استان متناسب با مقتضیات اجتماعی و با نگرش به حال و آینده دنبال می‌شود.

 

سردار عزیزی در ادامه ضمن تقدیر از مشارکت مردم و همکاری آن‌ها با پلیس ادامه داد: مشارکت آحاد جامعه با پلیس سبب ارتقاء نظم و امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه می‌شود.

 

وی با بیان اینکه سامانه تلفنی ۱۱۰ برای دریافت اطلاعات و گزارش‌های مردمی و سامانه تلفنی ۱۹۷ نیز به عنوان ابزاری برای نظارت‌های مردمی بر عملکرد پلیس ایجاد شده است بیان کرد: شهروندان و هم استانی‌های عزیز می‌توانند در همه ساعات شبانه روز از این سامانه‌ها برای ارتباط با پلیس و ارایه گزارش‌ها و انتقادات و پیشنهادات خود استفاده کنند.

 

این مقام ارشد انتظامی استان مرکزی مبارزه با قاچاق کالا را یکی دیگر از مهمترین اولویت‌های اجرایی پلیس دانست و بیان کرد:در این راستا برنامه ریزی‌های خوبی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا اجرایی شد و در حدود ۷۸ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف شد.

 

سردار عزیزی همچنین از افزایش ۲۳۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق و ۷۱ درصدی مواد مخدر در استان مرکزی در اولین ماه سال نیز خبر داد و اضافه کرد: در راستای اجرای این عملیات ۱۹۵ پرونده در حوزه قاچاق کالا تشکیل، ۱۵۵ نفر دستگیر و ۵۷ دستگاه وسیله نقلیه نیز از قاچاقچیان کالا توقیف شده است.

 

فرمانده انتظامی استان مرکزی همچنین از رشد ۷۱ درصدی کشفیات مواد مخدرنسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در  فروردین ماه جاری در حدود ۷۱۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و در این راستا در عملیات‌های مبارزه با مواد مخدر یک هزار و ۷۹۱ نفر معتاد و ۲۱ قاچاقچی دستگیر و ۳ باند مواد مخدر نیز منهدم شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار