سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید با وجود جوانانی که در تیمش دارد، به ماندن در لیگ‌برتر بسیار امیدوار است.
کد خبر: ۷۳۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 11 April 2019

محمد علوی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: همیشه داربی برای دو تیمی که رو در روی هم قرار می‌گیرند، سخت است. تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا بازی را ببریم و شروع جدیدی داشته باشیم.

وی بیان کرد: اگر من از تیم شناخت نداشتم این مسؤولیت خطیر را قبول نمی‌کردم. در تیم ما جوانان خیلی با انگیزه و با نشاطی هستند. می‌دانم این جوانان می‌توانند کار بزرگی انجام دهند. من کارهای سخت را دوست دارم. کار ساده را که همه می‌توانند انجام دهند. با ایمانی که به بازیکنانم دارم صد درصد می‌دانم این بچه‌ها می‌توانند کار بزرگی انجام بدهند تا در لیگ‌برتر بمانیم.

سرمربی جدید استقلال خوزستان با بیان این که با مربیان بزرگی مثل برانکو، دایی و قلعه‌نویی کار کرده است، گفت: تمام توانم را می‌گذارم که آن چیزی را که از این مربیان یاد گرفته‌ام در اختیار جوانان بگذارم. مطمئن هستم می‌توانیم یک نتیجه خوب بگیریم. ما ۲۰ بازیکن خوب داریم. به قول آقای قطبی ۲۰ دل شیر داریم. اگر فکر می‌کردم که نمی‌توانم تیم را در لیگ برتر نگه دارم جلو نمی‌آمدم. مدیریت به من اعتماد کرد که در این شرایط سخت من را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. به نظرم صد در صد می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.

وی اضافه کرد: بازی فردا بازی سختی برای دو تیم است چون داربی است. داربی‌ها معمولاً بازی‌های سختی از آب درمی‌آیند. تمام توان‌مان را گذاشته‌ایم تا بتوانیم یک شروع جدید داشته باشیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار