رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از افزایش ۸ درصدی برخورد با تخلفات حادثه‌ساز در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 27 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر؛فضل الله شیری اظهار داشت:طی ۹ ماهه امسال تصادفات فوتی از نظر فقره ۳۲ درصد و از نظر تعداد فوتی ها ۱۷ درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه برخورد با تخلفات حادثه‌ساز هشت درصد افزایش داشته در مجموع آمار تصادفات نسبت به مدت مشابه سال گذشته را یک درصد رو به افزایش اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: تخلفات ساکن در استان کرمانشاه ۴۴ درصد افزایش داشته و اخطارهای صادر شده هم ۲۹ درصد رشد داشته است.

وی با بیان اینکه برخورد با موتورسواران فاقد کلاه ایمنی ۱۸ درصد کاهش و توقیف موتور ۱۱ درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: از نظر برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز اعزام رانندگان متخلفین به دادگاه ۳۰ درصد کاهش، لایی کشی هشت درصد افزایش، استفاده از شیشه دودی ۴۲ درصد افزایش و اعمال قانون در دور دور کردن ۱۷ درصد افزایش داشته است.

شیری بیان کرد: اعمال قانون موتورسیکلت‌سوراران متخلف ۴۰ درصد افزایش یافته است از نظر ریالی نیز شاهد افزایش ۴۵ درصدی جرائم این حوزه هستیم.

به گفته رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه، سرعت و سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ، عبور از چراغ قرمز و حرکت مارپیچی از جمله عمده‌ترین تخلفات حادثه‌ساز بوده اند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار