کد خبر: ۶۶۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ 28 September 2018

تابناک / امام جمعه رشت اظهار کرد: افزایش قیمت و نبود کالا برای مردم قابل تحمل نیست.

آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه های امروز( 6مهر) نماز جمعه سخنان مقتدرانه رئیس جمهور ایران در سازمان ملل را قابل تقدیر دانست و گفت: سخنان ترامپ باعث تمسخر و خنده حاضران در سخنرانی وی شد.

وی با اشاره به گفتگوهای رئیس جمهور ایران درباره برجام با چند کشور اروپایی، اظهار داشت: به جای پرداختن بیشتر به برجام، اگر روی تولید و تامین اقلام و اجناس در داخل تمرکز می شد، مردم بهره بیشتری می بردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه روند موجود اقتصادی رابطه چندانی با دلار ندارد، اذعان کرد: روابط اقتصادی و تجاری خود را به وسیله غیر دلار هم می توانیم ساماندهی کنیم.

وی تاکید کرد: بازار، تجارت و سامانه های اقتصادی داخلی و بیرونی ما متاثر از چیزی شده که نباید بشود.

فلاحتی خاطرنشان ساخت: چرا دولت محتاطانه حرکت می کند و در تیم اقتصادی خود تحول شکل نداده است.

وی اعلام کرد: افزایش قیمت و نبود کالا برای مردم قابل تحمل نیست.

نماینده ولی فقیه در گیلان افزود: با این تورم سخت اقشار آسیپ پذیر به کجا پناه ببرند.

وی یادآور شد: اخیرا فریاد مراجع هم بلند شده و از سازمان بازرسی و صنعت و معدن انتظار نظارت جدی تری داریم.

فلاحتی در ادامه با محکوم کردن حادثه تروریستی اهواز گفت: پیام حضور گسترده مردم در مراسم تشییع کودک شهید چهارساله به سران استکبار این بود که در میدان حمایت از نظام اسلامی حضور داریم.

وی افزود: مردم اهواز مومن و انقلابی هستند و از ارزشهای انقلاب درک بالایی دارند و با ترقه بازی عاملان استکبار از میدان بیرون نمی روند.

*رشت شهردار می خواهد
امام جمعه رشت از طولانی شدن انتخاب شهردار برای رشت انتقاد کرد و گفت: بدون شهردار، رشت قابل تحمل نیست.

وی اظهار داشت: رشت شهردار می خواهد و مردم منتظر نتیجه تصمیمات شورای شهر هستند.

فلاحتی همچنین به وقوع سیل اخیر در رضوانشهر و تالش و صومعه سرا اشاره کرد و گفت: این سیل خساراتی برای مردم ایجاد کرده که لازم است مسئولان برای ترمیم خسارات به سرعت اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان در خطبه نخست با اشاره به جایگاه نظام خانواده در اسلام گفت: از نظر اسلام وراثت، خانواده و اجتماع و محیط در تشکیل هویت انسان تاثیرگذار است.

آیت الله فلاحتی اظهار داشت: عمل به تعالیم برگرفته از قرآن و سنت و آموزه های اهل بیت سبب می شود خانواده ای موفق و جامعه ای آراسته از فضایل اخلاقی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار