هشدار رییس اتحادیه فرش و قالیشویی اهواز:
رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز گفت: مردم اهواز باید مراقب فرش فروشان دوره‌گرد که فرش کهنه آن‌ها را با فرش جدید تعویض می‌کنند، باشند زیرا فرش‌هایی که این افراد به عنوان فرش جدید در اختیار مردم قرار می‌دهند، فرش‌هایی با کیفیت پایین هستند.
کد خبر: ۵۸۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 08 April 2018

عبدالرحیم محلوجی اظهار کرد: فرش فروشان دوره‌گردی در شهر اهواز وجود دارد که فرش کهنه مردم را با فرش جدید تعویض می‌کنند.

وی افزود: برخی از فرش‌های ماشینی که مردم در اختیار دارند، حداقل 500 تا 600هزار تومان ارزش دارد. این فرش فروشان دوره‌گرد آن فرش را از مردم دریافت می‌کنند و یک فرش جدید به آن‌ها می‌دهند و حدود 200 تا 300 هزار تومان نیز از مردم می‌گیرند، در حالی که آن فرش جدید ارزشی کمتر از 200 تا 300هزار تومان دارد.

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز تصریح کرد: بیشتر این فرش فروشان دوره‌گرد در اطراف پارک لاله هستند. فرش‌های جدیدی که آن‌ها در اختیار مردم قرار می‌دهند، از کیفیت پایینی برخوردار است.

محلوجی بیان کرد: مردم اهواز باید مراقب فرش فروشان دوره‌گرد که فرش کهنه آن‌ها را با فرش جدید تعویض می‌کنند، باشند زیرا فرش‌هایی که این افراد به عنوان فرش جدید در اختیار مردم قرار می‌دهند، فرش‌هایی با کیفیت پایین هستند.

وی عنوان کرد: همچنین فرش‌هایی که توسط فروشگاه‌ها به عنوان تعاونی و با تبلیغات کذب به مردم فروخته می‌شود، فرش‌هایی مشابه فرش‌های با کیفیت هستند و با نخی با کیفیت پایین‌تر بافته شده‌اند اما به همان قیمت فرش اصلی به فروش می‌رسند.

رییس اتحادیه فرش، قالیشویی و کالای خواب اهواز ادامه داد: این مساله دروغ و کلک به مردم است و مردم باید در زمان خرید فرش به این مساله دقت کنند و مردم نباید به دنبال تبلیغات بروند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: فرش ، فرش فروشان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار