سیدناصر سیدآقایی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه گفت:۱۵ روحانی اعزامی از قم در ایام نوروز امسال درخیمه‌های معرفت ۳ بقعه متبرکه کرمانشاه حضور داشتند.
کد خبر: ۵۸۶۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۳ 05 April 2018

حجت الاسلام سیدناصر سیدآقایی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در راستای عمل به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرک به قطب فرهنگی امسال برای هفتمین سال است که طرح آرامش بهاری در بقاع متبرک برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد:در اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه این طرح در بقاع شاخص امام زاده باقر(ع) بیستون، امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان و امامزاده مهدی(ع) شهرستان هرسین در حال اجراست.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ناحیه ۲ کرمانشاه اظهار داشت: مراسمات متنوع و جذابی برای زائرین و مسافران در این بقاع در نظر گرفته شده است که از جمله آنها می توان به برپایی غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، خیمه کودک و نوجوان، نقاشی و سرگرمی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، اقامه نماز جماعت در ۳ وعده، غرفه شهدای مدافع حرم اشاره کرد.

سید آقایی تاکید کرد:باید تلاش کنیم که این اماکن را به قطب فرهنگی تبدیل کنیم و جوانان و نوجوانان را به حضور در این اماکن متبرک ترغیب و تشویق کنیم.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار