رییس هیات ورزش‌های همگانی کارون:
رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون گفت: ورزش شهرستان کارون و به خصوص ورزش همگانی این شهرستان و قشر بانوان ورزشکار آن نیازمند توجه و حمايت زیر ساختی و اعتبارات مالی معقول است.
کد خبر: ۵۸۶۰۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 04 April 2018

فخريه فريح‌زاده با بیان این‌که ورزش در خوزستان و شهرستان کارون یک مقوله اجتماعی غیر قابل انکار است، اظهارکرد: هر چه برای ورزش استان و شهرستان کارون هزینه شود تمام و کمال سوددهی اجتماعی دارد زیرا از طریق ورزش کردن سلامتی و شادابی جامعه نیز رقم می‌خورد.

وی بیان کرد: ورزش شهرستان کارون شایسته توجه بیشتری است، چراکه فعالیت و استقبال بسیار خوبی در میان اهالی ورزش این شهرستان دیده می‌شود و ای کاش کمبودهای زیر ساختی ورزش شهرستان کارون مرتفع می‌شد تا شاهد شکوفایی هر چه بیشتر قهرمانان این شهرستان هم باشیم.

رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون عنوان کرد: حضور چشمگیر و استقبال بی‌نظیر دختران و زنان شهرستان کارون از ورزش و به خصوص ورزش همگانی، نشان از درک، اعتماد و فرهنگ خانواده‌های این شهرستان است. در حال حاضر فعالیت بانوان ورزشکار کارون از زیر صفر به 95 درصد رسیده است. در اين میان به جرات اعلام می‌کنم نقش هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون و همکاری و دلگرمی آقای ساکی رییس اداره ورزش شهرستان و همچنین آقای رستگارنیا مدیر عامل شرکت آب جنوب شرق و همراهی شهردار و اعضای شورای شهر کوت عبدالله نیز در توسعه و گسترش و جذب اقشار مختلف مردم به سمت و سوی ورزش بسیار تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: هم اکنون هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون در رشته‌های پیاده‌روی، آمادگی جسمانی و ايروبيک، پيلاتس، ماهیگیری، بادبادک پرانی خانوادگی، طناب‌کشی، فریزبی و ثبت رکورد فعال است. همچنین فعالیت و حضور بانوان در همه این رشته ها چشمگیر بوده است.

فريح‌زاده تاکید کرد: امیدوارم مسوولان ورزش خوزستان و هيات ورزش‌های همگانی استان، ورزش شهرستان کارون را به عنوان یک قطب فعال تاثیرگذار در ورزش خوزستان باور کنند و نسبت به هر وعده‌ای را که در میان اهالی ورزش کارون در جلسات، همایش‌ها و جشنواره‌ها می‌دهند را عملی کنند تا حرمت گفتار مدیران ورزش در میان مردم، معتبر باقی بماند.

وی عنوان کرد: ورزش شهرستان کارون و به خصوص ورزش همگانی این شهرستان و قشر بانوان ورزشکار آن نیازمند توجه و حمايت زیر ساختی و اعتبارات مالی معقول است. انتظار می‌رود اگر از سوی وزارت ورزش، شورای ورزش استان، فدراسیون‌های ورزشی، اداره ورزش و جوانان و هيات‌های استانی برای ورزش شهرستان یا هیات‌های ورزشی شهرستان‌ها، اعتبارات مالی و زیر ساختی تصویب می‌شود، آن مصوبات نیز تمام و کمال و با درنظر گرفتن شایستگی و فعالیت‌های تأثیرگذار شهرستان‌ها و هیات‌های ورزشی شهرستانی اختصاص داده شود تا خادمین و اهالی ورزش با دلگرمی بیشتر برای شکوفایی و موفقیت ورزش تلاش کنند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون گفت: همچنین تقویم ورزشی هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کارون بر مبنای خط و مشی فدراسیون و هيات ورزش‌های همگانی استان و سیاست‌های اجرایی اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان و شهرستان تنظیم و از نیمه اول اردیبهشت‌ماه به صورت جدی اجرایی خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: ورزش همگانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار