بهاء الدین سلیمانی در گفتگو با تابناک:
نائب رئیس اتحادیه موسسات اتومبیل کرایه استان کرمانشاه گفت:موسسات اتومبیل کرایه در اجرای طرح ترافیک در زمره خودروهای عمومی هستند.
کد خبر: ۵۸۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 04 April 2018

بهاء الدین سلیمانی در گفتگو باخبرنگار تابناک افزود:برابر برنامه ریزی های صورت گرفته کلیه مدیران آژانسها مکلف اند همچون تاکسی ها ضوابط و مقررات قانونی را رعایت کنند،در غیر اینصورت اتحادیه مربوطه با همکاری پلیس راهور پاوه از فعالیت آنها ممانعت به عمل می آورد.

وی افزود:تمامی آژانسهای اتومبیل کرایه در ردیف خودروهای عمومی در اجرای طرح ترافیک قرار دارند که طی رایزنی که با پلیس راهور شهرستان صورت گرفته است ،آژانسهای سطح شهر همچون تاکسی ها میتوانند به همشهریان خدمات ارائه دهند.

سلیمانی تاکید کرد:مدیران و رانندگان موسسات کرایه اتومبیل موظف هستند دارای کدشناسایی،تابلوی آژانس معتبر،شطرنجی کردن خودرو و داشتن گواهینامه(ب۲)را داشته و در این رابطه با اتحادیه هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از شورای ترافیک و پلیس راهور از مدیران و راننده های موسسات اتومبیل کرایه درخواست نمود همکاری و مساعدت را با پرسنل راهور شهرستان داشته باشند که به نحوی بتوان از حجم سنگین ترافیکی شهرستان به نحوی کاسته شود.

گفتنی است تعداد ۲۸ موسسه کرایه اتومبیل و آزانس سواری و باری در شهرستان پاوه مشغول فعالیت هستند.

گفتگو از فرهاد صالحی

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار