مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از تشکیل ۸۷۸۹ پرونده تخلف در ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: امسال موردی از تشکیل پرونده برای پزشکان نداشتیم.
کد خبر: ۵۴۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 31 December 2017

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،داریوش جودکی ، با اشاره به تشکیل 8789 پرونده تخلف در 9 ماهه امسال، اظهار کرد: از این تعداد 6872 مورد در بخش کالا و خدمات، 1498 مورد در بخش قاچاق کالا و ارز و 419 مورد عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

وی عنوان کرد: به 100 درصد این پرونده‌های ورودی رسیدگی و همه آنها مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با بیان اینکه متخلفان در این مدت 860 میلیارد ریال جریمه شدند، یادآوری کرد: از این مبلغ 773 میلیارد ریال مربوط به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، 85 میلیارد ریال مربوط به تخلفات کالا و خدمات و 921 میلیون ریال مربوط به عدم رعایت موازین بهداشتی بوده است.

جودکی عمده تخلفات در حوزه کالا و خدمات را عدم نصب قیمت، گرانفروشی و کم فروشی اعلام کرد و ادامه داد: عمده کالاهای قاچاق نیز گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی، کولر و ... بوده است.

وی با بیان اینکه عمده تخلفات بهداشتی نیز از سوی خبازی‌ها، رستوران‌ها و... بوده، تاکید کرد: در این مدت موردی از تشکیل پرونده تخلف برای پزشکان نداشتیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تعداد کل پرونده‌هایی که در مدت مشابه سال گذشته تشکیل شده را نیز 7318 مورد عنوان کرد و افزود: بالا رفتن تعداد پرونده‌ها بیانگر افزایش برخورد با افراد متخلف است.

جودکی تصریح کرد: پرونده‌هایی که وارد تعزیرات حکومتی می‌شود با همکاری اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و سایر مراجع نظارتی تشکیل شده است.

وی تلفن 135 و سامانه پیامکی 300000135 را نیز برای رسیدگی به شکایات مردم در خصوص تخلفات اعلام کرد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار