سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین گفت: وزش باد که از صبح روز شنبه این شهرستان مرزی را فرا گرفت هم اکنون با سرعت 14 متر بر ثانیه معادل 46 کیلومتر در ساعت در حال وزیدن است.
کد خبر: ۵۱۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ 04 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،امیرپرویز نجفی افزود: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون در مجموع 10 و چهار دهم میلیمتر باران در قصرشیرین بارید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 10 و 2 دهم میلی متر افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: پارسال از ابتدای مهر تا 13 آبان در مجموع 2 دهم میلیمتر باران در قصرشیرین به ثبت رسید. 

سرپرست اداره هواشناسی قصرشیرین، دمای فعلی هوای قصرشیرین را 19 درجه سانتیگراد بالای صفر و میزان رطوبت موجود در هوای این منطقه مرزی را نیز 68 درصد اعلام کرد.

نجفی اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون قصرشیرین در مجموع 73 روز درگیر گرد و غبار بوده که این میزان در فروردین هشت، اردیبهشت 18، خرداد هفت، تیر 10، مرداد 10، شهریور پنج ، مهر سه و آبان 12 روز به ثبت رسیده است. 

وی اضافه کرد که پارسال شهرستان مرزی قصرشیرین در مجموع 119 روز درگیر پدیده گرد و غبار بود. 

براساس نقشه های پیش یابی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه ، ناپایداری جوی تا 2 روز آینده (دوشنبه) در منطقه حاکم است و در این مدت شاهد بارش پراکنده باران در شهرستان قصرشیرین خواهیم بود.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه با بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق در چند سال اخیر برخی از روزها، درگیر گرد و غبار و آلودگی هوا ناشی از پدیده ریزگردها بوده است. 


منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار