فرمانده انتظامی شهرستان از کاهش 14 درصدی وقوع سرقت در شهریور ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۴۹۹۲۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷ 25 September 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه با کار شبانه روزی توانستند، از افزایش وقوع سرقت جلوگیری کرده و آمار آن را نیز کاهش دهند.

وی با بیان اینکه آمار وقوع سرقت از ابتدای سال تا کنون روند کاهشی داشته است، اظهار کرد: در شهریور ماه امسال آمار وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته 14 درصد کاهش داشته است.

این مقام انتظامی افزود: این آمار در مرداد ماه نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنج درصد کاهش یافته بود.

سرهنگ شیرزادی با اعلام اینکه در یک ماه گذشته 360 سارق دستگیر شده اند، گفت: در این ماه 447 مورد سرقت کشف شده و میزان دستگیری سارقان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 13 درصد افزایش یافته است.

وی به کارگیری پلیس های افتخاری و نگهبان های محله را در کاهش آمار وقوع سرقت موثر دانست و خاطرنشان کرد: انتظامی شهرستان کرمانشاه از ابتدای مرداد ماه، پلیس های افتخاری و نگهبانان محله را در مناطق آلوده و پرتردد به منظور کاهش آمار سرقت به کارگیری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: پلیس های افتخاری حاضر در این طرح با حضور در کلاس های مختلف، آموزش های لازم به منظور برخورد با متهم، تکریم ارباب رجوع و مقابله با سرقت را دیده اند و از آمادگی کامل برخوردارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار