شعبان یوسفی پور به عنوان رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد.
کد خبر: ۴۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ 22 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،با حضور فرماندار و مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه و شیرزاد سلیمانی مسئول ارزیابی استان در محل دفتر فرماندار پاوه رئیس جدید صندوق کارآفرینی امید پاوه معرفی شد .

مسعود خاکسار مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه با بیان موفقیتهای این صندوق در سطح شهرستان پاوه گفت : خوشبختانه با تلاشهای پرسنل خدوم صندوق و مساعدتها و همراهی فرماندار گرامی صندوق کارآفرینی امید پاوه رتبه اول پرداخت تسهیلات و اشتغال زایی را در سال 95 داشته است.

وی با تقدیر از رستگار بیابانی پور رئیس سابق صندوق کار آفرینی امید پاوه گفت : بدون شک تلاشهای آقای بیابانی پور در موفقیت صندوق نقش زیادی داشته است و قطعا جایگزین وی نیز  وظیفه خطیر تری دارد و توانمند و عملگراتر می باشد.

خاکسار سپس با اشاره به اینکه در هرگوشه از شهرستان آثاری از فعالیتهای اشتغالزایی صندوق کارآفرینی امید مشاهده می شود گفت : در 5 ماه اول سال 1396 نیز پاوه رتبه اول پرداخت تسهیلات را در استان دارد و قطعا این پرداختها در گوشه گوشه این شهرستان برای اشتغال زایی نقش داشته است. 

پرویز ایده پور نیز در سخنانی به تمجید از رستگار بیابانی پور رئیس سابق صندوق کارآفرینی امید پرداخت و گفت : بالاترین جلسات تشکیل داده شده در شهرستان پاوه مربوط به کارگروه اشتغال بوده است و آقای بیابانی پور یکی از ارکان این سیستم در موفقیت های اشتغالزایی و توسعه مشاغل برای روستائیان بوده است .

وی آگاهی و تنویر افکار عمومی را در شهرستان پاوه نقطه قوت مردم این منطقه دانست و گفت : راز موفقیت طرحهای اشتغال زایی در شهرستان پاوه و بخصوص طرحهای روستایی حضور متداوم دهیاران روستاها در جلسات کارگروه اشتغال است .

طی حکمی از سوی مسعود خاکسار مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمانشاه شعبان یوسفی پور به عنوان رئیس جدید این صندوق معرفی شد.

 گفتنی است رستگار بیابانی پور طی حکمی رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان جوانرود شد و شعبان یوسفی پور با سابقه ای بیش از 10 سال و از کارشناسان با اخلاق این صندوق نیز جایگزین وی  شد .



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار