فرمانده انتظامی شهرستان از شناسایی و برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر در شمال شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۷۴۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹ 13 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، "سرهنگ رضا شیرزادی" در این رابطه گفت: ماموران کلانتری 22 ظفر با اجرای طرح 24 ساعته مقابله با توزیع کنندگان مواد مخدر توانستند هفت مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر را پلمب کنند.

وی افزود: این طرح پس از هماهنگی با مراجع قضائی و انجام اقدامات اطلاعاتی به منظور برخورد قانونی با مراکز تهیه و توزیع مواد مخدر به مرحله اجرا در آمد.

سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: با اجرای این طرح 9 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر که بعضاً از عوامل عمده توزیع مواد مخدر در حوزه استحفاظی کلانتری 22 ظفر بودند دستگیر و به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

وی ادامه داد: اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر عوامل دخیل در تهیه و توزیع مواد مخدر در منطقه یاد شده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با اشاره به افزایش ارتقای امنیت اجتماعی و رضایتمندی شهروندان اعلام کرد: از آنجا که این طرح ها گامی بسوی سلامت اجتماعی است لذا برخورد با سوداگران مرگ در راستای رسالت ناجا، به صورت جدی توسط انتظامی این شهرستان دنبال می شود.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه اکثر سرقت های خرد سطح شهر توسط معتادان متجاهر انجام می شود، گفت: جمع آوری این افراد تاثیر بسیاری در کاهش آمار سرقت دارد.
وی ادامه داد: علاوه بر معتادین متجاهر، افراد کارتن خواب و بیخانمان نیز از سطح شهر جمع آوری و با کمک سایر سازمان های متولی و همسو ساماندهی خواهند شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار