فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پلمب 20 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه ای شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 10 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" در این رابطه گقت: این طرح روز گذشته پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و توسط کلانتری 18سجادیه به مرحله اجرا در آمد.

وی با بیان اینکه پیش از اجرای این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی توزیع کنندگان عمده مواد مخدر شناسایی و اقدامات آنان مستند سازی شده بود، گفت: در راستای اجرای این طرح 14 توزیع کننده عمده مواد مخدر دستگیر و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی این متهمان راهی زندان مرکزی شهر کرمانشاه شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه 20 مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در این طرح پلمپ شدند، گفت: ماموران کلانتری 18 سجادیه در این طرح 415 گرم انواع مواد مخدر و 110 حقه پايپ استعمال مواد کشف کردند.

سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه اعتیاد زمینه بروز بسیاری از بزهکاری ها است، تاکید کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا عرصه را بر سودجویان و سوداگران مرگ تنگ کند و در این راستا انتظامی این شهرستان با جدیت تمام طرح های ارتقا امنیت اجتماعی را در محل های جرم خیز بصورت مستمر ادامه می دهد.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار