فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای شمال شهر با 17 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ 08 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" توضیح داد: در پی وقوع چند فقره سرقت با شگردهای مشابه در شمال شهر کرمانشاه ماموران کلانتری 22 ظفر رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران این کلانتری پس از انجام کارهای اطلاعاتی و کنترل دوربین های مدار بسته منطقه توانستند سارق حرفه ای را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در یکی از تفرجگاه های سطح شهر دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه متهم به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده است، گفت: متهم در بازجویی های اولیه به 17 فقره سرقت قطعات خودرو، کیف قاپی، مغازه و کش روزنی اعتراف کرده است.

سرهنگ رضا شیرزادی با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه در مجموع یک درصد کاهش وقوع سرقت، در چهار ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذسته داشته است، اعلام کرد: انتظامی این شهرستان با استفاده از تمامی ظرفیت های درون و برون سازمانی، تجزیه و تحلیل جرایم و برنامه ریزی منظم به دنبال کاهش محسوس وقوع سرقت و مقابله با باند های سرقت است.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از سرقت های شهرستان کرمانشاه توسط معتادان متجاهر انجام می شوند، گفت: از ابتدای سال تا پایان تیر ماه 729 معتاد متجاهر توسط ماموران انتظامی در سطح شهرستان جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار