فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح شهرستان و پلمب هشت مرکز توزیع مواد مخدر خبر داد.
کد خبر: ۴۷۰۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰ 01 August 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" عنوان کرد: این طرح در تدابیر سلسله مراتب فرماندهی مبني بر ايجاد محيطي امن و عاري از هر گونه فساد و ايجاد بستري مناسب براي رشد و بالندگي فکري جوانان و نوجوانان در راه نيل به آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و ريشه کنی معضل اعتياد روز گذشته در یکی از محلات حاشیه ای با هماهنگی مقام قضائی اجرا شد.

وی افزود: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی با رعایت حقوق شهروندی پنج منزل مسکونی و سه باب مغازه را که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت داشتند، پلمب کردند، همچنین پنج معتاد متجاهر نیز توسط ماموران دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

این مقام انتظامی ضمن تقدیر و تشکر از همکاری خوب مردم با پلیس در برخورد با فروشندگان مواد مخدر، بیان کرد: انتظامی این شهرستان هرگز اجازه نخواهد داد که افرادی با سود جویی جوانان را به کام مرگ بکشانند.

وی در پایان گفت: پلیس بصورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی از طریق سامانه تلفنی 110 می باشد و شهروندان عزیز بدانند که با این دست جرایم به شدت برخورد خواهیم کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار