رئیس اتحادیه بلور و چینی آلات کرمانشاه دلیل اصلی قیمت ارزان پلاستیک‌های دوهزار تومانی را کیفیت پایین و استفاده از مواد بازیافتی و غیربهداشتی در تولید آنها دانست.
کد خبر: ۴۶۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ 29 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،رضا گلستانیان ، با اشاره به گسترش فعالیت پلاستیک‌فروش‌های دو هزار تومانی در سطح شهر کرمانشاه، گفت: این لوازم پلاستیکی کیفیت مرغوبی ندارند و بهداشت آنها قابل تایید نیست و ممکن است از مواد بازیافتی در این پلاستیک‌ها استفاده شده باشد.

وی با اشاره به قیمت پایین پلاستیک‌های دو هزار تومانی، اظهار کرد: ظروف پلاستیکی مرغوب و بهداشتی هرگز قیمت دو هزار تومانی ندارند و قیمت آنها بسیار بیشتر از این مقدار است.

گلستانیان با بیان اینکه متاسفانه مردم هم به دلیل قیمت پایین این محصولات سراغ خرید آنها می‌روند، افزود: خرید مردم از این مغازه‌ها باعث می‌شود بازار مغازه‌های معتبر کساد شود.

رئیس اتحادیه بلور و چینی آلات کرمانشاه خاطرنشان کرد: گاهی به دلیل پایین آمدن درآمد واحدهای معتبر، آنها هم به سمت فروش این نوع محصولات نامرغوب گرایش پیدا می‌کنند.

به گفته گلستانیان، مغازه‌هایی که پلاستیک دو هزار تومانی عرضه می‌کنند، غیرمجاز و بدون پروانه هستند و واحدی که دارای مجوز باشد اجازه عرضه چنین محصولاتی را ندارد، مگر با اخذ مجوز نسبت به حراج یا فروش فوق‌العاده محصولاتی که دارد اقدام کند.

وی از برخورد با واحدهای غیرمجاز عرضه پلاستیک دو هزار تومانی هم خبر داد و تاکید کرد: این برخوردها ادامه دارد، اما گاهی این مغازه‌ها برای مدت کوتاهی فعالیت می‌کنند و تا روند قانونی برای برخورد با آنها طی شود، زمان از دست رفته است.

رئیس اتحادیه بلور و چینی آلات کرمانشاه  از مردم خواست از خرید چنین ظروفی خوداری کنند و لوازم پلاستیکی مورد نیاز خود را از واحدهای معتبر و دارای مجوز تهیه کنند.





منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار