معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، با اشاره به هجمه های فرهنگی دشمن، گفت: تلاش برای اعتلای فرهنگی منطقه اورامانات و توجه به نیازهای فرهنگی پاوه باید به صورت ویژه در دستور کار مدیران باشد.
کد خبر: ۴۵۷۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ 11 July 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ پریسا محمدی معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه،در سفر به شهرستان پاوه، ضمن دیدار و گفتگو با مدیران سایت های محلی و انجمن های فعال در جریان مسائل و مشکلات حوزه فرهنگی و مطبوعاتی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به سابقه پر افتخار شهرستان پاوه در تاریخ انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: وجود شخصیت فرهنگی، فرهیخته و اثرگذاری همچون ماموستا ملاقادر قادری امام جمعه شهرستان پاوه که خود از ستون های اصلی انقلاب هستند، منشاء تمام موفقیت های منطقه است.

محمدی، با اشاره به حجم بالای هجمه های فرهنگی و تبلیغات ماهواره ای که فرهنگ و هویت دینی و ایرانی را هدف گرفته اند، اظهار کرد: تلاش دشمن و جنگ نرمی که در این منطقه صورت می گیرد به نسبت بیشتر است مدیران شهرستان پاوه باید توجه ویژه ای به حوزه فرهنگ داشته و متناسب با نیازهای منطقه و مطالبات نسل جوان پاسخگو باشند.

وی خواستار مساعدت بیشتر مسئولان در عرصه هنر این شهرستان شد و ابراز کرد: هنرمندان پاوه علی رغم تمام کاستی های موجود دستاوردهای قابل قبولی داشته اند که این نشان از ذوق هنری و توان بالای آنان در رشته های مختلف هنری دارد.

معاون فرهنگی مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در ادامه با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به حماسه سازی های مردم پاوه در دوران انقلاب و دفاع مقدس اشاره و عنوان کرد: حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تلاش در انعکاس کامل دستاوردهای دفاع مقدس به ویژه در آثار و تولیدات فرهنگی هنری منطقه پاوه و اورامانات باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدی در ادامه از بخش های مختلف اداری، فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پاوه بازدید کرد و با تقدیر از اقدامات محمودی مدیر این شهرستان این خدمات را ارزشمند و مثبت ارزیابی کرد.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه اورامانات، مدیران پایگاه های خبری تحلیلی امام جمعه پاوه، پاوه پرس، ده نگی نوریاو، موسسات ادبی ومسئولان انجمن‌های نمایش و موسیقی در سخنانی خواستار توجه ویژه استان به شهرستان های اورامانات شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار