معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: آماده برگزاری بزرگترین رویداد گردشگری کشور در استان هستیم.
کد خبر: ۴۴۲۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷ 17 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایسنا،علیرضا مرادی بیستونی ، اظهار کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از برگزاری رویدادهای مرتبط با حوزه گردشگری استقبال کرده و حتی در نظر دارد 50 درصد اعتبارات سالیانه خود را به امر برگزاری چنین رویدادها و همایش هایی اختصاص دهد.
 
وی با اشاره به کنگره سراسری راهنمایان تور کشور گفت: این آمادگی را در استان داریم که بتوانیم میزبانی این رویداد بزرگ حوزه گردشگری را به داشته باشیم و در همین راستا مکاتباتی نیز با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور انجام داده ایم.
 
مرادی بیستونی تصریح کرد: از انجمن راهنمایان گردشگری استان کرمانشاه که پیگیر برگزاری این کنگره بزرگ در استان است کمال تشکر را داریم و در مسیر برگزاری آن، نهایت تلاش و همکاری خود را با این انجمن به انجام خواهیم رسانید.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت: برگزاری این رویداد بزرگ حوزه گردشگری قطعا تاثیرات مثبتی را بر آینده صنعت گردشگری استان خواهد گذاشت و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با درک کامل این موضوع، استقبال ویژه ای از اخذ میزبانی این رویداد می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در جلسه هیات مدیره انجمن سراسری راهنمایان گردشگری کشور، میزبانی برگزاری یازدهمین کنگره سراسری این انجمن به استان کرمانشاه واگذار شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار