رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با بیان اینکه بازنشستگان می‌توانند با هفت نفر اقدام به تأسیس تعاونی کنند، گفت: ایجاد تعاونی‌ها یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال، کارآفرینی و درآمدزایی موفق است.
کد خبر: ۴۴۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 14 June 2017
به گزارش خبر گزاری تابناک به نقل از فارس،جلیل رحیمی  با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، اظهار داشت: صندوق بازنشستگی تفاهم‌نامه‌ای با این اداره‌کل برای رفاه حال بازنشستگان کشوری منعقد کرده‌ است.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در خصوص تاسیس تعاونی‌های مربوط به بازنشستگان کشوری استان است، ادامه داد: بازنشستگان کشوری می‌توانند با مراجعه به صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه برای تاسیس تعاونی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه شرایط ایجاد تعاونی‌ها به فراخور شرایط، اتفاقات و توانایی بازنشستگان است، افزود: بازنشستگان می‌توانند با هفت نفر اقدام به تأسیس تعاونی کنند.

رحیمی با اشاره به اینکه هفت نفر از اعضای خانواده بازنشستگان کشوری می‌توانند در تشکیل تعاونی نقش داشته باشند، تصریح کرد: تعاونی‌ها پس از تعیین نفرات با مساعدت و همراهی متولیان امر در اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه به صورت رسمی آغاز به کار می‌کند.

این مسؤول با اشاره به این که روند تأسیس تعاونی‌ها برای بازنشستگان کشوری از سوی متولیان امر تشریح می‌شود، گفت: توافقات لازم در تفاهم‌نامه مذکور برای همراه هر چه بیشتر و بازنشستگان انجام گرفته است.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری استان کرمانشاه از ارائه تحصیلات و مشاوره‌های لازم به اعضای تعاونی‌های تشکیل شده خبر داد و افزود: افراد در این خصوص می‌توانند با توجه به حیطه توانایی خود فعالیت اشتغال و درآمد‌زایی را برای خود و مجموعه همراه خود فراهم کنند.

رحیمی با تاکید بر اینکه همه بازنشستگان می‌توانند از این امکان استفاده کنند، خاطرنشان کرد: یکی از بهترین زمینه‌های اشتغال، کارآفرینی و درآمدزایی موفق، ایجاد تعاونی‌ها است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار