فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از آمادگی کامل پلیس این شهرستان، برای برقراری امنیت و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوارهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.
کد خبر: ۴۲۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ 17 May 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مجتبی شهبازی" اظهار کرد: انتخابات نماد دمکراسی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه است.

وی افزود: کار پلیس و دیگر مجریان برگزاری انتخابات، از این جهت دارای اهمیت است که با برقراری امنیت و آرامش و نظم در روند انتخابات باعث ترغیب و حضور پر رنگ مردم در پای صندوق های رأی می شوند.

این مقام انتظامی گفت: نیروی انتظامی با همکاری سپاه، بسیج، دادگستری، فرمانداری و سایر ادارات مرتبط، مسئولیت برقراری نظم و امنیت شعب اخذ رای را برعهده دارند و در این راستا با استقرار نیروی ثابت در شعب اخذ رای، افزایش گشت های ثابت و سیار محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی و دیگر اقدامات انتظامی با آمادگی کامل نظم و امنیت را در روز انتخابات برقرار می کنند. 

سرهنگ شهبازی در پایان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مبنی بر اینکه حضور و شرکت مردم در پای صندوق های رأی باعث ایجاد امنیت پایدار در کشور و عقب نشینی بد خواهان و دشمنان این نظام می شود، به همه مردم توصیه کرد که جمعه ( 29 اردیبهشت ماه) در پای صندوقهای رای حضور پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار