مدیر بنیاد نخبگان استان کرمانشاه گفت: جشنواره ابتکارات و اختراعات غرب کشور با هماهنگی استان‌های همدان، کردستان، ایلام، لرستان به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۲۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 11 May 2017
به گزارش خیرگزاری تابناک به نقل از فارس،مریم اسلام‌پناه اظهار داشت:جشنواره ابتکارات و اختراعات غرب کشور در تیر‌ماه جاری در کرمانشاه خبر داد.

مدیر بنیاد نخبگان استان کرمانشاه ادامه داد: این جشنواره با عنوان جشنواره رویش زاگرس و با هماهنگی استان‌های غرب کشور( همدان، کردستان، ایلام، لرستان) در دانشگاه کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره رویش برای دومین بار در استان کرمانشاه برگزار می شود، تصریح کرد: مخترعان در این جشنواره‌ها یافته‌های خود را در سطح کشور معرفی کرده و از یک‌سری تسهیلات بنیاد ملی نخبگان استفاده می‌کنند.

اسلام‌پناه با اشاره به اینکه اختراعات معرفی شده در جشنواره رویش در سه سطح مورد بررسی قرار می‌گیرند، یادآور شد: اختراعات سطح سوم جشنواره باید قابلیت تجاری‌سازی در حوزه وسیع و ایجاد ارزش افزوده را داشته باشد که علاوه بر دریافت جایزه نقدی، تسهیلاتی برای توانمندسازی اختراع مورد نظر به مخترع داده می‌شود تا بتواند تولید خود را در مجامع ملی و بین‌المللی عرضه کند.

ا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار