مرحله دوم لیگ کوهستان کراس کانتری باشگاه های بانوان کشور در شهرستان لاهیجان گیلان در بخش بزرگسالان به مسافت 14 کیلومتر و در بخش جوانان به مسافت هفت کیلومتر برگزار شد .
کد خبر: ۳۸۴۲۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳ 24 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، مرحله دوم لیگ کوهستان کراس کانتری باشگاه های بانوان کشور در شهرستان لاهیجان گیلان در بخش بزرگسالان به مسافت 14 کیلومتر و در بخش جوانان به مسافت هفت کیلومتر برگزار شد .

در پایان این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان ، فرانک پرتوآذر از تیم فستوس ktm عنوان قهرمانی را کسب کرد ، آذردخت محمدی و شادی مرادی هر دو از تیم فستوس ktm نیز به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند .

همچنین در پایان رقابت های رده سنی جوانان کراس کانتری بانوان کشور ، شیوا توکلی از تیم فستوس ktm به مقام نخست دست یافت ، محبوبه اوحدی از تیم هیات دوچرخه سواری قم در مکان دوم قرار گرفت و مریم ترکی از تیم هیات دوچرخه سواری اصفهان در رتبه سوم قرار گرفت .

دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کوهستان در رشته کراس کانتری و اولین مرحله لیگ دانهیل از روز شنبه در شهرستان لاهیجان آغاز شد . 

در این دوره از رقابت ها ، حدود یکصد دوچرخه سوار از استان های مختلف کشور در قالب 12 تیم حضور دارند که در بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با هم به رقابت می پردازند . 

دومین مرحله لیگ دوچرخه سواری باشگاه های کوهستان به مدت دو روز در لاهیجان ادامه می یابد که دوچرخه سواران شرکت کننده در روز اول، در رشته کراس کانتری و در روز دوم نیز در رشته دانهیل با هم رقابت می کنند . 

در پایان مرحله اول رقابت های لیگ دوچرخه سواری کوهستان در رشته کراس کانتری که در خرم آباد برگزار شده بود؛ در رده سنی جوانان تیم های KTM ، میثاق مشهد و جمعیت صلح و دوستی تهران به ترتیب در مکان های اول تا سوم قرار گرفتند . 

همچنین در رده سنی بزرگسالان، تیم های دوچرخه سواری آباریس ، KTM و هیات دوچرخه سواری خوزستان (ب) به ترتیب در رتبه های اول تا سوم قرار گرفتند. 

شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار