مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از راه اندازی کمپین دعوت به کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۳۷۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱ 07 February 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، مهدی خالوندی با اشاره به تشکیل دو جلسه حول محور تبلیغات با در نظرگرفتن ضعف ها و ناهماهنگی ها نوروز سال گذشته، اظهارکرد: در نوروز 96 از ظرفیت همه دستگاه های مختلف برای معرفی جاذبه های گردشگری استان استفاده خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: رویکرد جدیدی که امسال در راستای معرفی استان شکل گرفته، تشکیل یک کمپین موفق است.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه تصریح کرد: از اول اسفند ماه با استفاده از توان صداوسیما، خبرگزاری ها و رسانه ها تبلیغات خود را آغاز خواهیم کرد.

 وی از تشکیل یک ستاد خبری به منظور انسجام بیشتر در اطلاع رسانی در این ایام و تعیین سخنگو برای این ستاد خبر داد و افزود: برپایی نوروزگاه در دو نقطه از سطح استان، برپایی سفره های هفت سین و اجرای جنگ شادی در پارک شرقی یا غربی کرمانشاه از جمله اقداماتی است که با استفاده از ظرفیت شهرداری انجام خواهند گرفت.

 خالوندی اضافه کرد: از دیگر برنامه های مورد نظر اجرای کنسرت های شبانه در طول ایام نوروز در تالار انتظار کرمانشاه با حمایت شهرداری است که درخواست همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان را جهت صدور مجوز این کنسرت ها داریم.

 وی از ناهماهنگی ها در نصب بنرهای ارگان های مختلف در میادین ورودی شهر در نوروز سنوات گذشته انتقاد و تاکید کرد: امسال تصمیم بر آن است که یک کانکس در میادین ورودی مستقر شود تا ارگان ها بدور از پراکندگی به ارائه خدمات بپردازند.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه از طراحی نقشه ای واحد برای معرفی استان کرمانشاه خبرداد و گفت: صدا و سیمای کرمانشاه از ابتدای اسفندماه تمهیدات لازم برای معرفی استان را در قالب برنامه های زنده و ارتباط با شبکه های استانی دیگر انجام می دهد.

 وی ضمن تاکید بر لزوم ساماندهی کمپ گردشگری تاق بستان، اظهار کرد: انتظار داریم شهرداری تعدادی از پل ها و فضای های تبلیغی خود را در اختیار این کمیته قرار دهد، نیروی انتظامی و اداره حمل و نقل نیز بیلبوردهای تبلیغی خود را به معرفی استان اختصاص دهند، صدا و سیما کلیپ ها و مستندات مربوط به 14 شهرستان استان را در اختیار ما قرار دهد تا در میان مسافران نوروزی توزیع کنیم، سازمان هواشناسی نیز در میدان امام(ره) یک تابلو جهت اطلاع رسانی اوضاع جوی مستقر کند.

 خالوندی به چاپ کتابچه، نقشه، بروشور،راه اندازی سایت چند زبانه و راهنمای الکترونیک در محوطه های تاریخی در جهت معرفی استان اشاره کرد و گفت: اپلیکیشن معرفی استان کرمانشاه در مرحله قرارداد برای ساخت است.

 وی افزود: همچنین در نظر داریم چهار فیلم مستند 30 دقیقه ای از صنایع دستی استان را از شبکه دو سیما پخش کنیم.

 رئیس کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد خدمات سفر استان کرمانشاه در پایان با بیان اینکه دو جشنواره عکس در این ایام در نظر گرفته شده، یادآورشد: مسابقه عکس سلفی و عکس جاذبه های گردشگری استان کرمانشاه و ساخت موشن گرافی دعوت به بازدید از استان در فضای مجازی از دیگر برنامه های پیش رو خواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار