همایش روابط عمومی، چالش ها و راهکارها و رونمایی از سند ارتباطی راهبردی کانون وکلای کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۷ 28 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا ، بابک عزیزی رییس کانون  وکلای دادگستری استان کرمانشاه در این همایش که در سالن آمفی تاتر هتل پارسیان کرمانشاه برگزار شد، اظهارکرد: یکی از مهمترین نقش های روابط عمومی برداشتن حجاب بین سازمان و مردم است و همچون یک پل ارتباطی عمل می کند .

وی ادامه داد: روابط عمومی با بررسی نقاط قوت و ضعف سازمان با آینده نگری، بحران ستیزی و فرهنگ سازی نقش مهمی در تحولات درون و برون سازمانی دارد  .

عزیزی تصریح کرد: کانون های وکلا با تاکید بر نقش روابط عمومی در درون خود کمیسیونی به نام روابط عمومی تشکیل داده اند، اما تاکنون به شکل اصولی و نظام مند به این مهم پرداخته نشده است  .

وی خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان که کانونهای وکلا و نهاد وکالت مورد هجمه انواع رسانه ها هستند، روابط عمومی نقش ویژه ای را ایفا می کند  .

رییس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه گفت: این شرایط حال حاضر نشان می دهد تا به امروز روابط عمومی کانونهای وکلا نتوانسته اند که آنگونه شایسته است شانیت وکلا را در بستر جامعه نهادینه کنند  .

وی خاطرنشان کرد: کانون وکلای دادگستری کرمانشاه با تنظیم سند راهبردی و به کارگیری اصول آن در راستای تامین شان وکلا گام برداشته است  .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار