تابناک مرکزی: مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی از موفقیت هنرمندان استان در جشنواره های سراسری عکس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۸ 23 January 2017

به گزارش تابناک مرکزی به نقل از پایگاه خبری روابط عمومی حوزه هنری استان مرکزی حمیدرضا مجیدی اظهار داشت: سید مهرداد شریفی و عادل عزیزی در دومین دوره مسابقه ملی عکس "خانه های روستایی" موفق به کسب رتبه های اول و دوم این مسابقه گردیدند.

مجیدی افزود: این مسابقه با هدف مستندسازی معماری روستایی ایران و شناخت تاثیر عوامل اقلیمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سوانح طبیعی در بافت مسکن روستایی برگزار شد و 5278 اثر از 1312 هنرمند به مرحله داوری رسید که پس از داوری آثار توسط محمد خادمیان طرقی، جاسم غضبانپور، حسن غفاری، ابراهیم صافی، سیدامیرحسین گرکانی تعداد 122 اثر در محورهای ذکر شده به نمایشگاه راه یافت. و مراسم اختتامیه اول بهمن ماه در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) برگزار شد.

مسئول خانه عکاسان حوزه هنری استان مرکزی در ادامه افزود جشنواره عکس فرهنگ، رسانه و آموزش عمومی جشنواره دیگری بود که در آن امیر قادری از هنرمندان فعال خانه عکاسان حوزه هنری استان موفق به کسب رتبه اول گردید.

وی افزود این جشنواره به همت فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با موضوعات صبر، سلامتی، انصاف، رزق حلال و در بخشهای نقاشی خط؛ کاریکاتور؛ پوستر و عکس برگزار گردید و آیین اختتامیه در روز ۲۷ دی، با حضور مسئولین شهرداری تهران در فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی انجام شد
.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار