امام جمعه روانسر گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر پربرکت خویش همواره به نظام، اصول و آرمان های انقلاب و وحدت و تقریب مذاهب پایبند بود.
کد خبر: ۳۵۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸ 11 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی که با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد جامع روانسر برگزار شد، افزود: این شخصیت برجسته وفادار به امام راحل (ره)، انقلاب و رهبری بود و خدمات 59 ساله ایشان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی فراموش شدنی نیست.
وی تصریح کرد: این روحانی مجاهد در دوران حاکمیت استبداد، با نقش آفرینی ارزشمند و هدایت جوانان و با تحمل زندان و شکنجه های طرقت فرسا از کرامت و منزلت و شرافت ملت ایران دفاع کرد.
امام جمعه روانسر اضافه کرد: ایشان شخصیتی تاثیرگذار در ایران اسلامی و جهان اسلام بود که خدمات و دلسوزی های ایشان برای نظام ستودنی است.
وی ادامه داد: ایشان بعد از پیروزی انقلاب نیز یکی از پایه ها و ارکان پیشرفت انقلاب بود و در همه دوران ها و عرصه های انقلاب با تمام توان ایثار و از خودگذشتگی کرد.
مدیر مدرسه علوم دینی مولوی تایجوزی روانسر نیز با تاکید بر بهره گیری از دانایی، عقلانیت و تجربیات آیت الله هاشمی گفت: مجاهدت، مقاومت و مبارزه با جهان کفر و دشمنان اسلام از برجسته ترین صفات این مجاهد بود.
ماموستا ملا محمد محمدی ادامه داد: مردم برای رحلت این مجاهد سوگوار هستند و در مراسم تشییع پیکر ایشان نیز سنگ تمام گذاشتند که باید قدردان این مردم باشیم.
فرماندار روانسر نیز گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از استوانه ها و ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و نام ایشان در تاریخ معاصر ایران درخشان است و درخشان خواهد ماند.
حسین ویسمرادی اظهار داشت: نقش مهم و کلیدی ایشان در پایداری ، اقتدار و سربلندی انقلاب اسلامی انکار ناپذیر است.
وی گفت: آقای هاشمی یار دیرین و وفادار امام و انقلاب و رهبری بود که برای توسعه و پیشرفت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار