نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبر داد
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از موافقت «محمد‌باقر نوبخت» با درخواست ترمیم و تخصیص صد‌در‌صدی بودجه سالانه این استان خبر داد و گفت: برای اجرا و تکمیل طرح‌های زیربنایی 550 میلیارد تومان به استان کرمانشاه اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۵۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲ 10 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،سید‌قاسم جاسمی امروز اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان کرمانشاه درخواست خود را در راستای تامین بودجه و اعتبار برای طرح‌های متعدد و نیمه‌تمام استان کرمانشاه به محمد‌باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه تحویل دادند.

وی با بیان اینکه مبلغ درخواستی برای اجرا و تکمیل طرح‌های زیربنایی استان در حدود 550 میلیارد تومان است، ادامه داد: از این مبلغ در حدود 14 درصد به میزان 150 میلیارد تومان در راستای تکمیل و ساخت بخش‌های بهداشت، درمان و تجهیزات بیمارستان‌های سطح استان اختصاص یافته است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از موافقت «محمد‌باقر نوبخت» با درخواست ترمیم و تخصیص صد‌در‌صدی بودجه سالیانه استان کرمانشاه خبر داد و گفت: 150 میلیارد تومان به راه‌های روستایی استان و 250 میلیارد تومان نیز برای ساخت و تکمیل بخش سد و شبکه‌های استان در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار